karoald Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Alle må ha mat- Bildet er fjernet. Beskrivelse: Prøver meg på fuglebilde----------- Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ville nok hatt motivet enda nærmer og med kun 1 "forball". Øverste fugl noe mørk,men den nederste flott i flott lys;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Sat 3timar (i sola med fjernstyring)--2 bilde---dette var starten--kommer mer utover vinteren Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Bra start dette , nederst del er fint i flott lys og farger kjøp deg en kamostol... det er kjekt det Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Tenkte eg skulle kjøpe det ja-morro dette 1 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Artig situasjonsbilde, den ene fuglen ble litt mørk. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Etter min smak ble det rotete med alle de lyse greinene. Litt for mørke fugler. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 smil smil smil,ble glad av se det bilde,et bli glad bilde,nydelige farger og det ble rett og slett fint,fint at ikke fuglene får så mye fokus,det gjør at jeg kunne hatt det på veggen..ellers er ikke fugler min favoritt motiv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg