Gormers Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg bytter mellom dem hver måned Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ayreon. 1 stk sang. Kun 1 sang. Heldigvis så lå hele albumet fra Guilt Machine der (fra mannen bak Ayreon) så det var i hvertfall noe å lytte til. Arjen Lucassen svarte faktisk på dette på Facebook. Han mente inntektene fra Spotify var så minimale at det ikke var hensiktsmessig for ham å ha noe der. Både Ayreon og Star One forsvant samtidig, og jeg innbiller meg at mesteparten av katalogen til InsideOut gikk også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 de er nå kun på cd? Lenke til kommentar
Kjellrs Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Holder meg til WiMP. Mye mer brukervennlig, og ikke minst, gratis siden jeg abonnerer på Canal Digital. "Gratis" - er svinglad jeg kom meg bort fra Canal Digital og over til Altibox så jeg slipper å sponse ditt WiMP-abonnement. Du betaler nok en del selv også, bakt inn i den vanlige månedsprisen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Holder meg til WiMP. Mye mer brukervennlig, og ikke minst, gratis siden jeg abonnerer på Canal Digital. "Gratis" - er svinglad jeg kom meg bort fra Canal Digital og over til Altibox så jeg slipper å sponse ditt WiMP-abonnement. Du betaler nok en del selv også, bakt inn i den vanlige månedsprisen. Er enig at at "gratis" tjenester som dette generelt er en uting. Dersom man ikke bruker Wimp så hvorfor i all verden skal man sponse andres bruk? Man signer jo opp på CanalDigital for å få et TV tilbud, ikke alskens annet tull. Hadde jeg hatt CanalDigital og ikke brukte Wimp ville jeg vurdert å kreve litt avslag i prisen, evt. bytte slik du selv gjorde. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Dette har ført til at bare en promille av min spilleliste på Spotify har forsvunnet, så ikke akkurat noe stort tap for meg. Jeg har premium konto på Spotify forresten, en hundrelapp i måneden er en dråpe i havet egentlig. 1 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det synes jeg og. Og det betyr kanskje at premium kanskje er litt for billig. Hadde nok fortsatt hatt det selv med 150 kroner i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå