LtdEdFred Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hver gang jeg setter i en CD i E: stasjonen min så klarer den å lese CD*en også, men når jeg vil ta en titt på det som er på CD'en da henger den seg helt. På Oppgavebehandling står det bare E: "Navn På CD" Svarer Ikke. Jeg må som regel restarte Jeg har en Acer 56X CD-Rom Setter jeg en CD i brenneren er noe av det samme problemet tilbake, men ikke i like stor grad. Jeg får f.eks henta ut bilder osv fra en CD hvis den står i F: (brenneren) _________________ MSI K7T m/AMD Athlon XP 1700+ Western Digital Caviar 40GB 7200RPM NVidia GeForce 3 Ti 200 64MB DDR Chieftec Dragon DX-01SL-D Win 2000 og Avidi 512 kbit linje [ Denne Melding var redigert av: Baltazar på 2002-02-07 14:19 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 denne tråden passer under cd/hd/lagring.. takk flyttes Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 you're the boss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå