Jan Erik Engan Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Vannfontene Bildet er fjernet. Beskrivelse: Natt bilde..ikke lett å legge en beskrivelse på dette;)...bortsett fra 4sek lukker. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ikke lett å beskrive har du rett i. Synes det ble så mye å se på at det er forvirrende. Blir nok for mange ellementer og forholde seg til. Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Nye TZA 5.0!!, ikke lett??? Har jeg prøvd ikke noe problem. Veldig fint bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Ikke lett å beskrive har du rett i. Synes det ble så mye å se på at det er forvirrende. Blir nok for mange ellementer og forholde seg til. Er da bare noe vannstråler..ikke forvirrende det vel?..hehe;) Nye TZA 5.0!!, ikke lett??? Har jeg prøvd ikke noe problem. Veldig fint bilde. Takker;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Likte det godt farger og komp. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Likte det godt farger og komp. Takker;) Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Spennende og et godt bilde! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 superduperlekkert bilde , hvor er dette... ha en fin kveld,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 ja jeg må bare si at jeg digger disse bildene dine Jan Erik og liker spes godt at det er så mye se på jeg,det gjør bilde spennende og man kan sitte se på det lenge uten kjede seg...fine farger og herlig stemning.. smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Spennende og et godt bilde! Takker superduperlekkert bilde , hvor er dette... ha en fin kveld,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 ja jeg må bare si at jeg digger disse bildene dine Jan Erik og liker spes godt at det er så mye se på jeg,det gjør bilde spennende og man kan sitte se på det lenge uten kjede seg...fine farger og herlig stemning.. smil Da tenker vi likt gitt..litt studie av ett bilde gir fritt spillerom for fantasi..er litt motstander å formidle med ord hva andre skal se i bildene mine.Mener nå det er forskjell fra betrakter til betrakter hva en "ser" i ett bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg