OHJohansen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Buffalo lanserer ekstremharddisk. Denne harddisken tåler å få bank Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tåler nok akuratt like lite som det alle andre harddisker gjør. Hjelper ikke med et hardt skall når harddisken på innsiden er helt vanlig-produsert og liker som andre harddisker helleri kke å være i bevegelse annet enn det som skal beveges på på innsiden. :] Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tåler nok akuratt like lite som det alle andre harddisker gjør. Hjelper ikke med et hardt skall når harddisken på innsiden er helt vanlig-produsert og liker som andre harddisker helleri kke å være i bevegelse annet enn det som skal beveges på på innsiden. :] Si ikke det - hvis den inneholder en Seagate disk, så har den i seg selv en mekanisme som hindrer skade ved fall. Og den virker faktisk, noe jeg ved et uhell fikk erfare da disken min ramlet ned fra bordkanten (70cm) og på et hardt gulv. En WD disk tålte ikke et tilsvarende fall... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Vanskelig å se for meg med mindre det er testet med 10+ disker, da det er så mange måter den kan falle på, noen mer ødeleggende enn andre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Vanskelig å se for meg med mindre det er testet med 10+ disker, da det er så mange måter den kan falle på, noen mer ødeleggende enn andre. Les Seagates beskrivelse av G-force teknoligens deres; så er det kanskje lettere å tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg