mannyboi Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei! Ung og kjekk som jeg er i min første leilighet tenkte jeg å gjøre noe litt utenom det vanlige i stuen min. Jeg har en vegg som er på 3m x 2.2m, og bestilte meg et fint bilde fra photowall som jeg tenkte å klistre over veggen. Problemet oppstod når jeg gikk gjennom veggen jeg skal ha det på. Tapeten som er på veggen fra før av er hvitmalt med en middels grov tekstur, dette er jo noe jeg ikke hadde viet en kalori til å tenke på mens jeg bestilte bildetapeten. Slik ser veggen min ut per i dag. Jeg har aldri verken tapesert, sparklet eller revet ned en gammel tapet før, planen min var i utgangspunktet å bare klæsje tapeten over den gamle, men perfeksjonist som jeg er har jeg jo lyst på et best mulig resultat. Har prøvd å lese litt rundt, men føler meg litt hjelpeløs. Hva er alternativene mine her? Sparkle? Sletteduk? Legge nye veggplater oppå? Rive av den gamle tapeten først? Takker så mye for alle svar som leder meg ett steg nærmere en stilig stue! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå