Gå til innhold

Møte Folk

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg vil bare først peke ut at denne kategorien var den jeg så mest passende ut for dette spørsmålet...

Jeg har det litt komplisert for tiden... Jeg sliter en del etter at kjæresten forlot meg for litt siden, Og en av de største grunnene til at hun betød så mye for meg er måten jeg lever på...

Jeg har alltid vært ensom og tilbaketrukket, og liker det sånn! Men haken med det er at sjangsene for at jeg kan møte en jente er så utrolig minimal... Jeg jobber på Elkjøp på utplassering, Men der er jo alle mye eldre en meg (jeg er 16)...

Jeg har ingen anelse hvordan jeg kan finne meg en annen jente og starte på ny, og jeg føler jeg er klar for det... Og det gjør meg så utrolig deprimert å tenke på hvor heldig jeg var som faktisk møtte en jente :( Er det noen som kan si meg hva jeg kan gjøre for å finne meg en annen? det er jo 18 års på dating nettsider, Og jeg er aldri med folk i min egen alder...

Hadde vært fint med alvorlige svar, Og ikke masse tull som jeg ofte får når jeg trenger det minst =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve å finne ei på chat.no eller sukker.no. Selv om det er mest gutter der, så er det ikke noe problem å bli kjent med jenter du møter der hvis de bor nærme deg. På sukker.no trenger du ikke være 18 år heller ;)

Endret av Survivorman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...