kirssa.. Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har ett problem at maskinen fryser når jeg kjører ett spill. Får liksom en lyd som gjentar seg i ett strekk og det slutter ikke før jeg rebooter, kan ikke gjøre noe som helst heller, alt låser seg. Når jeg da rebooter og går inn i BIOS så er cpu temp på 60 grader. Kan det være at det er p.g.a dette at alt låser seg. Har en XP2000 og MSI KT3 Ultra HK og Gainward TI4600 GS 128mb skjermkort. Håper noen kan gi meg litt input her, for akkurat nå er jeg lost :-? Lenke til kommentar
Npt Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Kan hende minnet ditt er klokket for høyt, hadde samme problemet og da var det minnet som var årsaken.. Lenke til kommentar
[t0rs+3!n] Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 CPu på 60 grader er ikke for mye. øk volt på RAM'en. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 dør maskinen i kun ett spill eller skjer det over hele linja? litt snaut med info her en ting er sikkert, 60 grader er ikke usunt for en cpu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå