AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei. Er en 20 år gammel gutt. I fjor ble jeg sammen med ei jente, ei ganske vill jente med seksuell og flørtende personlighet. På den tida brydde jeg meg ikke stort hva hun gjorde eller hvordan hun oppførte seg mot andre, jeg var veldig glad i henne men sjalusi eksisterte ikke i meg. Jeg stolte også på henne. Tiden går. Jeg klarte ikke helt å holde på den selvsikkerheten jeg hadde jobbet med. Hennes flørtende og seksuelle personlighet ble for mye for meg, kan man si. Hun hadde hatt veldig mange seksuelle partnere i sin fortid. Deburte som 12-åring blant annet... Noen av hennes seksuelle partnere hun enda venner med, og fant på ting med i ny og ne. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, eller hvordan det skjedde, men jeg begynte etterhvert å fantasere om at hun hadde seg med andre menn. Først var jeg tilstede, og med på akten, og det var en gangbang med to-tre menn. Men så begynte jeg å være mer tilskuer, og deretter fantaserte jeg om at hun gjorde det bak min rygg. Fantasiene ble mer ekstreme, harde gangbangs med 5-6 menn. Og så bukkake med 20 menn osv. I dag er det omtrent min eneste fantasi, jeg tenker på det når jeg runker alene, og jeg tenker på det når jeg har sex med henne. Jeg har fortalt det til henne, og hun har alltid syntes at det har vært interessant. Nå i det siste har hun begynt å leke litt med det, og jeg får stå med en gang hun sier noe dirty hun liksom har gjort mens jeg var borte. Det er to ting jeg ikke takler å fantasere om da, og det er at hun har sex med spesifikke menn eller menn som har hatt sex med henne før. Og at hun faktisk skal ha sex med noen andre bak min rygg, er noe jeg ikke takler. Tror egentlig jeg på en eller annen måte kanaliserer sjalusien min om til seksuell fantasi. Noen som opplever noe av det samme? Postet av anonym: 86dfd67f86d1bdfd3e5cc7518ce51185 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Dette høres ut som rimelig standard cuckolding-fantasier. Ikke noe spesielt ekstremt med det. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hehe, bra fantasier må jeg si men tenk deg godt over ting før du gjør det, det er sikkert og visst, kan hende det ikke er tennende i det hele tatt når det da skjer, og da, vel, jeg vet ikke, men kan tenke meg at det ikke er helt bra. Tenker du på gruppesex og sånt ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Jepp, men det er bare fantastier. Vil ikke at det skal skje i virkeligheten. Postet av anonym: 86dfd67f86d1bdfd3e5cc7518ce51185 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Jeg bruker jo fantasien som et slags utløp for sjalusien min. Det er ikke en seksuell fantasi jeg egentlig liker sånn sett, men jeg klarer ikke å fungere optimalt hvis jeg ikke fantaserer om det i ny og ne. Postet av anonym: 86dfd67f86d1bdfd3e5cc7518ce51185 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 hehe, merkelig nok så fikk jeg sjokk når jeg leste dette, for jeg trodde jeg var den eneste som var sprengt i hue. Har faktisk hatt det akkurat slik selv, da jeg var sammen med eksen, vell å merke Postet av anonym: 4993d68101e58e9d02c881a3aca41c7a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Samme her!!! Har opplevd det samme. Godt å vite jeg ikke er den eneste.. Postet av anonym: bdde184e025ba69975f270ec63d2a5a6 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Merkelig hvordan vi er når vi er kåte, har også fantasert om at kjæresten har gjort mye rart og det er ikke alltid jeg er med på det jeg fantaserer om for å si det sånn.. Og det fungerer utvilsomt der og da, kan gjøre meg spreng kåt og det hender jeg kan tenke på sånne ting mens vi har sex osv.. Nå nylig snakket vi faktisk litt om dette med hverandre også. Men for min del så det helt klart at dette er bare noe som jeg liker å fantasere om der og da, når kåtheten forsvinner hen og fornuften kommer tilbake så kunne jeg egentlig aldri tenkt meg at noe sånt faktisk skulle skje i virkeligheten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg