PSV Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Premier League - Matchday 12 SWANSEA CITY v MANCHESTER UNITED Liberty Stadium, Swansea Lørdag 19.november 2011 Dommer: Mike Dean Kickoff: 18:30 Manchester United kommer til Wales for å spille sin første Premier League-kamp på Liberty Stadium mot Swansea City. Swansea har sålangt vist at å prøve å komme til Wales og hente tre poeng hittil har vært en umulig oppgave. De står med sterke 3-2-0 hjemme på sine fem første hjemmekamper i sin første Premier League-sesong noen sinne. Og på disse kampene står de med sterke 8-1 i målforskjell (!). Swansea hjemme: Wigan 0-0, Sunderland 0-0, WBA 3-0, Stoke 2-0, Bolton 3-1. Nå skal riktignok United være mye sterkere enn de lagene som har spilt på Liberty Stadium hittil i Premier League, så dette blir nok gulroten over noen for laget sålangt. United på bortebane har hittil (med unntak av Bolton-kampen) bare har gjort akkurat det som trengs. De tok riktignok en sterk og uvanlig borteseier mot Everton sist gang, og Anfield/Britannia er ikke akkurat de letteste stedene å komme til de heller. United borte: WBA 2-1, Bolton 5-0, Stoke 1-1, Liverpool 1-1, Everton 1-0 Det er en mulighet for at United kan komme til å stille med et litt redusert mannskap i påfølge av den kommende Champions League-kampen tirsdag hjemme mot Benfica der de har muligheten til å sikre en plass i 8-delsfinalen om de klarer å vinne. Det er derfor gledelig å melde at Young og Cleverley er tilbake for United. Det var også veldig etterlengtet når United's velkjente spiss Own Goal etter en måltørke helt siden sesongåpningen endelig fikk hull på byllen igjen hjemme mot Otelul Galati i Champions League to uker tilbake, og jaggu fulgte han ikke opp med enda en scoring i den påfølgende kampen mot Sunderland. Øyner vi en potensiell formspiss her? United burde også se seg fornøyd med at Mike Dean har fått tildelt oppgjøret. Fordi at hver eneste gang (altså to ganger) Mike Dean har dømt Swansea denne sesongen har motstanderne scoret fire ganger (City 0-4, Chelsea 1-4). Dette blir første gangen han dømmer Manchester United i år. Sist United-kamp han dømte var avslutningskampen ifjor da United vant 4-2 mot Blackpool. Gledelig for United er det også at de tre siste kampene han har dømt i Premier League har endt med borteseier. Mike Dean (PL 2011/12): 8 kamper, 28 gule kort, 1 rødt kort, 3 straffer. Siste tre: Wigan-Bolton 1-3, Stoke-Newcastle 1-3, Blackburn-Chelsea 0-1. Ellers må man kunne skyte inn at United på åtte forsøk ALDRI har slått Swansea City i Wales i ligasammenheng. Nå foregikk riktignok fjorten av disse møtene før 2.verdenskrig (1931-1938) og de fire siste på begynnelsen av 80-tallet (1981-1983), så man kan vel ikke legge så altfor mye i statistikken. Tidligere møter: Old Trafford: United 6-2-0 Swansea (18-6) Vetch Field: Swansea 6-2-0 United (14-6) -------------------------------------------------------------------------- Totalt: United 6-4-6 Swansea (24-20) Mitt tips: 2-3 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Cleverley ute til jul sier de i red cafe..... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Mine innlegg Endret 19. november 2011 av toppmeis Lenke til kommentar
Populært innlegg Smågal Skrevet 19. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. november 2011 Mine innlegg Slike innlegg trenger man ikke å skrive lengre, man kan bruke "favoritt" knappen oppe i høyresiden, da skal den havne i dine innlegg. Mvh Runar. Reaksjoner på moderering tas på pm! 12 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 lollocaust. Btw. forevruntd Rahul Singh Swansea (4,829) have completed 390 more successful passes than Manchester #United (4,439) this season in the #PL. #mufc Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Mine innlegg Slike innlegg trenger man ikke å skrive lengre, man kan bruke "favoritt" knappen oppe i høyresiden, da skal den havne i dine innlegg. Mvh Runar. Reaksjoner på moderering tas på pm! Haha, besteste innlegget på lenge. takk Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 MU: De Gea; Jones, Rio, Vida,Evra; Nani, Carrick, Giggs, Park; Rooney, Chicha. Subs: Lindegaard, Evans, Fabio, Fletch, Berba, Young, Tony V Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det er svært straffbart å utgi seg for å være moderator. Det samme gjelder innlegg av typen «mine innlegg». Bruk «favoritt»-knappen oppe i høyresiden, da skal den havne i dine innlegg.Mvh Runar. Reaksjoner på moderering tas på pm! 4 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg er moderator! Neida. Skal prøve å få meg meg kampen, har ikke fått sett så mye PL utenom Liverpool den siste tiden. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Blir spennende å se hvordan vi spiller mot Swansea og å se om de velger å gå for ballbesittende fotballen de har sverget til tidligere. Har tro på seier! Håper på 0-3 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Digger Scott Sinclair. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 GULLGUTTEN MIN!!!!! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Mr.begrensning scorer! Se den lekre touchen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hahahhaha OUCH! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hirr hirr. Elsker Hernandez Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Digger Scott Sinclair. Den burde han ha putta. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Uff, Swansea fortjente et mål der. Gørrkjedelig å se på Manu ri på en 1-0 ledelse mot Swansea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå