Gå til innhold

Overklokke Asus GTX570 med 650w psu?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite tips når det gjelder Corsair 650 TX og HX serien : Vær litt ekstra obs på psu'en det første året og følg godt med når du overklokker og belaster kortene , produsenten som ble brukt med disse var vel Seasonic og hadde som vanlig noen småproblemer med å få alle til å ha en like god kvalitet.

 

Jeg hadde en 650 Hx som tok kvelden, men takket være garantien til Corsair og Dustin gikk det fort å få erstattet denne, dog tok deg meg tid å feilsøke mens systemet var ustabilt siden psu'en i dette tilfellet var det siste jeg tenkte kunne gi meg problemer -doh.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en TX650W V2, tok kvelden etter ca to år, ble veldig varm og bråker som et uvær på max last.

Hvor gammel er psu?

Etter 3 år leverer den psu ca 10-15% mindre strøm

TX V2-serien er ikke to år gammel.

 

Hmm ser på strømforsyninga nå, står Corsair TX650 Version: B2 på denne.

Er nok sannsynligvis jeg som har rota, da jeg aldri brydde meg mye med hva PSU jeg kjøpte i utgangspunktet.

Sjekka det selvfølgelig da den røk og fikk for meg at vet var V2, da det står version B2.

Lenke til kommentar

Hmm ser på strømforsyninga nå, står Corsair TX650 Version: B2 på denne.

Er nok sannsynligvis jeg som har rota, da jeg aldri brydde meg mye med hva PSU jeg kjøpte i utgangspunktet.

Sjekka det selvfølgelig da den røk og fikk for meg at vet var V2, da det står version B2.

Er en viss forskjell der, TX V2 er helt enkelt bedre ;)

Når det er sagt har den originale TX 650W blitt erstattet flere ganger, litt bekymrende selvfølgelig

 

Uansett er Corsair et trygt valg blant PSUer uansett, og de leverer alltid det de lover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...