suuhoo Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Hei Sliter litt med at mitt msi gtx 560TI twin frozor II oc har høy idle temp. Enkelte ganger jeg starter opp er temp rundt 30 grader, mens nå i det siste har den altså oftere og oftere lagt seg rundt 45 grader. Er det noe som er galt med kortet mitt eller skal det være sånn? Under load vil jeg si at kortet klarer seg bra. Med skyrim på ultra settings ligger det sjeldent over 60 garder. Endret 16. november 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 45grader er ikke høyt. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 16. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Ok. Greit å høre at det ikke er noe feil Men hvordan at kortet i begynnelsen lå rundt 30 grader ved idle? Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Prøv og sjekk idle tempen etter pcen har stått i ro i 30min ca,kortene klokker seg som regel ned da og blir kjøligere. Ellers er msi afterburner å anbefale,da kan du lage din egen graf på viftestyringen. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Det samler seg støv bak kjøleribbene over tid. Det er vrient å få bort også. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Idletemperaturer er håpløse å forholde seg til, da nøyaktigheten på disse er helt på jordet. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 17. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Ok, kortet er så si helt nytt. Brukt det i 2 uker nå. Men satser da på at alt er bra med det, stusset bare litt over at idle temp plutselig hat lagt seg rundt 45 grader. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 18. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Synes bare idle temp bare øker og øker. Ligger nå opp mot 50 grader. Er dere sikker på at det er noe som kan være galt med det? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Synes bare idle temp bare øker og øker. Ligger nå opp mot 50 grader. Er dere sikker på at det er noe som kan være galt med det? Selvfølgelig kan noe være galt, men å bruke idle-temperaturer er meningsløst. Se på loadtemperaturer, så kan du finne ut om noe er galt. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 18. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Ok, den høyest load tempraturen jeg har observert er 71 grader. Regner med det er ok? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Ikke noe galt med 71grader. Kortet skal vel tåle rundt 105grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå