mastro Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei. Skal kjøpe hovedkort og dual AMD mp prosessorer...Da står det mellom Tyan Tiger MPX S2466 og MSI K7D Master-LR da ASUS sitt 760mpx baserte hk ikke produseres/selges lenger. Hvilket bør jeg kjøpe, MSI eller Tyan??? MSI: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=1746 TYAN: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=2578 Lenke til kommentar
the_lo0nytick Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg ville satset på msi , men jeg vet lite om hovedkort så. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei. Skal kjøpe hovedkort og dual AMD mp prosessorer...Da står det mellom Tyan Tiger MPX S2466 og MSI K7D Master-LRda ASUS sitt 760mpx baserte hk ikke produseres/selges lenger. Hvilket bør jeg kjøpe, MSI eller Tyan??? [/b] Generellt kan man vel si at Tyan stort sett har ligget i High-End markedet når det gjelder hovedkort, mens MSI er mer som en Lada i forhold Lenke til kommentar
mastro Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 så det dere prøver å si er at jeg bør kjøpe Tyan kortet? Er de kjent for stabilitet +++??? Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ville nok gått for Tyan.. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 så det dere prøver å si er at jeg bør kjøpe Tyan kortet? Er de kjent for stabilitet +++??? Tyan er som nevnt kjent for å produsere virkelig high-end hovedkort. Så skal du ha en maskin som er maks stabil; gå for et Tyankort framfor et fra MSI. Med det er det dermed ikke sagt at MSI-kortet er dårlig. Jeg har det sjøl og er meget fornøyd. Det har ikke gitt meg noe som helst problemer. Mine to XP1700+ går idag strålende som MP2000+ på 1,675V spenning ... Jeg veit ikke hvor mye tweaking du kan gjøre på Tyan-kortet .. så om du skal ha en pc for å fikle litt med, er kanskje MSI-kortet best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå