TheRainPanda Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hellu!! Jeg har slitt med dårlig temperatur med skjermkortet, det lå på ca 50-60 grader Idle, og 70-80-90 på spill som Black Ops. Jeg synes temperaturene var utrolig høye(?) så jeg bestemte meg for å åpne hele driten, koble fra alt som het PC,omrokkere vifter, for å så tørke av støv på ALT, og sette det i kabinettet igjen. På Idle nå er det minste jeg har hatt 37 grader, høyeste har vært 41 grader. Jeg vil vite om dette er gode/dårlige temperaturer på et skjermkort?? Hakke prøvd å spille enda, kan gi temp imorgen eller noe.. Om du lurer har jeg skjermkort av typen XFX Radeon HD 5770 1GB! Takker for gode svar:) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Trenger ikke bli for bekymret før du nærmer deg 100c+... Lenke til kommentar
TheRainPanda Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Trenger ikke bli for bekymret før du nærmer deg 100c+... Meste jeg hadde under black ops i en times tid var 100, og da lagde skjermkortet lyder, som at det var en bil som sto og ruset seg Når jeg prøvde nå var det på ca 55-60 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 kjøleren har kanskje dårli kontakt med GPU-en, med min gtx 580 så ligger idle temp på 42 grader, og under spilling av skyrim på alt fullt så ligger jeg på 61-75 grader, men hvilket kort har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå