Gå til innhold

BF3, hjelp og spm tråd.

Anbefalte innlegg

hei.

rimlig lei av og søke opp hvert lille problem ( ikke bare i bf3 her) så jeg tenkte og lage en tråd der man kan spørre om BF3

ting som knapper for ting og tang (feks. chat som er "j""k" og "l")

og hvordan man gjør ting.

folk kan gjerne komme med anbefalinger, tips, erfaringer og sånt, bare vi holder oss onn topick. Annen chat kan taes på et off topick forum.

kan starte med et spm. Hvordan bytter man plass inne i en bil, fra førersete til gunner for eksempel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tenkte jeg ikke på faktisk, tror jeg testa alle andre knapper :p

utrolig lite liv her inne, men alle andre har vel lakt seg i fornuftig tid/ gamer enda.

lite tips, 4 mann på team, tank med bred sia til finden på den tunell banen.

2 inne i mens 2 andre gjemmer seg bak og "sveiser" på tanken.

farma 1500 før en av mine kjære teammates klarte og løpe forran tanken av en eller annen grunn, så bare livet gikk 100,90,80,70,60,50,40,30,20,10bom!

og en annen ting, hvis du kjører bil, kjør litt off-road, da de minene er helt SINNSYKE.

sladda inn i en sving lå bre og planla og meie ned en som sto inntil en kontainer så KA-BOM!!

det er surt ass...

Endret av mr-hockey
Lenke til kommentar

tenkte jeg ikke på faktisk, tror jeg testa alle andre knapper :p

utrolig lite liv her inne, men alle andre har vel lakt seg i fornuftig tid/ gamer enda.

lite tips, 4 mann på team, tank med bred sia til finden på den tunell banen.

2 inne i mens 2 andre gjemmer seg bak og "sveiser" på tanken.

farma 1500 før en av mine kjære teammates klarte og løpe forran tanken av en eller annen grunn, så bare livet gikk 100,90,80,70,60,50,40,30,20,10bom!

og en annen ting, hvis du kjører bil, kjør litt off-road, da de minene er helt SINNSYKE.

sladda inn i en sving lå bre og planla og meie ned en som sto inntil en kontainer så KA-BOM!!

det er surt ass...

Hadde nok heller stått med fronten imot fienden. Fronten tåler noe mer en sidene, og bakdelen er svakest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...