settings Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 hei. rimlig lei av og søke opp hvert lille problem ( ikke bare i bf3 her) så jeg tenkte og lage en tråd der man kan spørre om BF3 ting som knapper for ting og tang (feks. chat som er "j""k" og "l") og hvordan man gjør ting. folk kan gjerne komme med anbefalinger, tips, erfaringer og sånt, bare vi holder oss onn topick. Annen chat kan taes på et off topick forum. kan starte med et spm. Hvordan bytter man plass inne i en bil, fra førersete til gunner for eksempel? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 kan starte med et spm. Hvordan bytter man plass inne i en bil, fra førersete til gunner for eksempel? Skifte av plass i kjøretøy gjøres ved å benytte F tastene på PC F1, F2 ect Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) tenkte jeg ikke på faktisk, tror jeg testa alle andre knapper utrolig lite liv her inne, men alle andre har vel lakt seg i fornuftig tid/ gamer enda. lite tips, 4 mann på team, tank med bred sia til finden på den tunell banen. 2 inne i mens 2 andre gjemmer seg bak og "sveiser" på tanken. farma 1500 før en av mine kjære teammates klarte og løpe forran tanken av en eller annen grunn, så bare livet gikk 100,90,80,70,60,50,40,30,20,10bom! og en annen ting, hvis du kjører bil, kjør litt off-road, da de minene er helt SINNSYKE. sladda inn i en sving lå bre og planla og meie ned en som sto inntil en kontainer så KA-BOM!! det er surt ass... Endret 16. november 2011 av mr-hockey Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 tenkte jeg ikke på faktisk, tror jeg testa alle andre knapper utrolig lite liv her inne, men alle andre har vel lakt seg i fornuftig tid/ gamer enda. lite tips, 4 mann på team, tank med bred sia til finden på den tunell banen. 2 inne i mens 2 andre gjemmer seg bak og "sveiser" på tanken. farma 1500 før en av mine kjære teammates klarte og løpe forran tanken av en eller annen grunn, så bare livet gikk 100,90,80,70,60,50,40,30,20,10bom! og en annen ting, hvis du kjører bil, kjør litt off-road, da de minene er helt SINNSYKE. sladda inn i en sving lå bre og planla og meie ned en som sto inntil en kontainer så KA-BOM!! det er surt ass... Hadde nok heller stått med fronten imot fienden. Fronten tåler noe mer en sidene, og bakdelen er svakest. Lenke til kommentar
settings Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 sant det, men når du har to som healer deg tåler du utrolig mye, og du gir de bak deg mer dekke, men har ikke tenkt på det før. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvorfor dør ikke fienden når jeg kjører over de med bil? Har kjørt over flere uten at noe skjedde, måtte hoppe ut og skyte de... Utrolig plagsomt. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har aldri opplevd problemer med å kjøre på noen med jeep. Kun på servere med 100+ ping.. Noe som er veldig gøy er å kjøre på fiende med den lille fjernstyrte roboten til engie ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå