PussyDestroyer69 Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Max 9500Kr. Du kan få et ganske OK stasjonær gamer for 6000kr. Eventulet bruke de resterende 3500kr på en "skole" PC. Det vil uten tvil vært det beste! For det første har jeg skole pc som vi har fått av skolen. For det andre så er mye av poenget med den at den skal være bærbar fordi jeg har planlagt og ta den med en del steder. (NO OFFENCE) Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Her er att litt dyrere alternativ; MSI GT780DX. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Du har fått noen ok tips her, Asus G serie er den mest aktuelle maskinen for deg, G53SX og G74SX kommer i et utall utgaver men spillytelsen er lik på alle så det er opp til deg hvilken variant du ønsker. Lenke til kommentar
PussyDestroyer69 Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Du har fått noen ok tips her, Asus G serie er den mest aktuelle maskinen for deg, G53SX og G74SX kommer i et utall utgaver men spillytelsen er lik på alle så det er opp til deg hvilken variant du ønsker. Tror jeg går for G53SX Lenke til kommentar
PussyDestroyer69 Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Hvis jeg bestiller sånn pick up point greie på MPX/Komplett i dag vil jeg kunne hente den i morgen da? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tror det er litt seint på dagen. Lenke til kommentar
PussyDestroyer69 Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Er det ikke sånn at hvis du bestiller før kl 10 kan du hente den samme dagen? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvis alt klaffer så kan det det. Men de garanterer ikke dette og hvis de har mye og gjøre så har jeg opplevd flere dagers leveringstid til pickup points på varer de hadde på lager. Lenke til kommentar
PussyDestroyer69 Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Har også et tillegs spørsmål. Er det sånn at alle lagerene har alt som står på hjemmesiden, eller må de flytte fra lager til lager? Lenke til kommentar
PussyDestroyer69 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Er Ram viktig for en spill pc og pc er generelt? Holder det med 4GB Ram, eller må du opp i 6GB-8GB for å dra de beste spillene med god kvalitet? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nok minne er viktig men de aller fleste spill på markedet bruker under 4gb max. Det er dog kommet spill som Skyrim som faktisk bruker 8Gb minne hvis du har det innstallert og de anbefaler 8Gb for best flyt. Jeg tipper at det vil komme flere titler som tar ibruk mer minne enn dagens standard på 4gb. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nok minne er viktig men de aller fleste spill på markedet bruker under 4gb max. Det er dog kommet spill som Skyrim som faktisk bruker 8Gb minne hvis du har det innstallert og de anbefaler 8Gb for best flyt. Jeg tipper at det vil komme flere titler som tar ibruk mer minne enn dagens standard på 4gb. Så vidt jeg vet bruker bare Skyrim opp til 2GB. Men det finnes ting du kan gjøre for å la det bruke mer enn 2GB Ram. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Anbefalt minnemengde for Skyrim er 8Gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå