RAK-foto Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 ... over broen ?? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Fint bilde av både bro og natur, ser nesten ut som broen går over hele holmen og ender opp i fjære stenene på andre siden Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Fint bilde av både bro og natur, ser nesten ut som broen går over hele holmen og ender opp i fjære stenene på andre siden Hei Takk for kommentaren din - ja, synes selv dette ble brukbart. RAK-foto Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Synes komposisjonen er god og V2 er den beste med riktig kontrast på min skjerm. Kunne muligens hatt litt mer luft øverst? Og jeg må være ærlig: Ramma drar ned helheten bertraktelig. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Synes komposisjonen er god og V2 er den beste med riktig kontrast på min skjerm. Kunne muligens hatt litt mer luft øverst? Og jeg må være ærlig: Ramma drar ned helheten bertraktelig. Hei og takk for din utfyllende og konstruktive kommentar. Her var det fint at vi hadde den muligheten med å legge ut flere versjoner da jeg ikke oppdaet det at det var litt i lyseste laget før jeg hadde lagt det ut. Angående ramma: Hva gjør du når du går på et utstillinger, der alle bilder har rammer? RAK-foto Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Synes komposisjonen er god og V2 er den beste med riktig kontrast på min skjerm. Kunne muligens hatt litt mer luft øverst? Og jeg må være ærlig: Ramma drar ned helheten bertraktelig. Hei og takk for din utfyllende og konstruktive kommentar. Her var det fint at vi hadde den muligheten med å legge ut flere versjoner da jeg ikke oppdaet det at det var litt i lyseste laget før jeg hadde lagt det ut. Angående ramma: Hva gjør du når du går på et utstillinger, der alle bilder har rammer? RAK-foto Hei RA. Missforstå meg rett: Jeg vet et er rammer på utstillingsbilder, men den brune rammen på dette bilde synes jeg ikke passer inn. I beste ærlige mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg