Pubé Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Samme grafikk på online. Ellers er grafikken på CE og Reach ganske lik. Ikke noe man burde tenke på hvertfall. Hadde jeg vært deg hadde jeg skaffet meg begge Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Blir nok å skaffe begge spillene, men ikke samtidig. Hvilket spill har flest multiplayer maps (Uten DLC) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 CE har det tror jeg. Alle fra Reach + CE maps Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Du sier at det er samme "MP" på CEA og Reach, men må du ha reach for å kunne spille CE online da? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Nei. Inne i CE bare booter du bare opp Reach sin multiplayer, pluss CE maps. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Kjøpte CEA idag! Startet multiplayeren og kom inn i en lobby, rett før matchen startet (Når man ser lagene og det står "Starting match") frøs spillet/klikket og 2 min etterpå kom jeg inn i matchen, de andre hadde spilt en god stund og fått et par kills. Har skjedd flere ganger, jævlig irriterende. På toppen av det hele så bruker jeg og dette ut av lobbyen når dette skjer, og blir banned i 10 min pga av "Quiting". Har bare CE mapsene, ikke noen fra Reach. Det eneste positive med spillet så langt er "campain". Endret 22. desember 2011 av MrPool Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Virker som om du har noen router problemer. Mulig du må åpne en port eller to og litt annet tull. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har ikke noen problemer når det gjelder andre spill, f.eks halo 3, bf3, fifa osv.. btw. vet du hvorfor jeg kun har CE mapsene? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg har spilt noen brett igår og ikveld, og spillet er like fantastisk som jeg husker det var. Akkurat spilt ferdig The Silent Cartographer. Det brettet er og blir mitt favorittbrett i Halo-serien, og kanskje også i alle skytespill. Elsker det, rett og slett. Fikk faktisk klump i halsen når jeg spilte det og alle minnene strømmet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå