Imasol Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Når jeg slår på PCen så starter den opp og det kommer opp informasjon om hardisken etc., men jeg kommer ikke videre. Samme hvilken tast jeg trykker under oppstart så kommer jeg ikke inn på bios slik at jeg får boote fra CD. Er det hardisken som har gått i stykker eller kan det være andre ting som det går an å sjekke? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg ville sjekket om tastaturet var riktig tilkoblet. Kan være problem med trådløst tastatur etc.. Lenke til kommentar
Imasol Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Jeg ville sjekket om tastaturet var riktig tilkoblet. Kan være problem med trådløst tastatur etc.. Jeg har satt i et nytt tastatur med usb-tilkobling,men har fortsatt samme problemet. Skulle gjerne visst om det kan være harddisken som ikke virker, men da skulle jeg vel ha kommet inn på bios? Endret 18. november 2011 av Imasol Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Du er ikke avhengig av hdd-en for å komme inn i bios. Koble den ut hvis du tror det er feilen. (tviler på at det hjelper) Jeg ville prøvd å ta ut alt av drev (cd/dvdrom) lydkort og disker. Prøv også med kun en ram-brikke hvis du har flere enn en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå