kentroan Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Hei, jeg har et Canon 60D og startet å ta bildene mine i RAW format og har photoshop CS5. Når jeg legger bildene inn på min mac og skal redigere bildene kan ikke photoshop lese filene. Jeg har sjekket på nettet og jeg finner bare svar der jeg må konvertere mine CR2 filer til andre filer for å få Photoshop til å lese filene. Hva må jeg gjøre? Kan jeg stille på kameraet slik at jeg unngår dette problemet? Takker på forhånd for svar Endret 16. november 2011 av kentroan Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 oppdatere camera raw, det blir oppdatert hvis du kjører adobe updater Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Oppdater softwaren - oppdater til nyeste versjon av ACR fra Adobes hjemmeside - eller bare bruk "oppdater"-funksjonaliteten inne i Photoshop. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Og ellers så kan du bruke den fortreffelige DPP som følger med Canon ...den synes jeg er kjempesmart. Endret 16. november 2011 av RandiA Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Ja, jeg skal prøve å grave den frem igjen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ja, jeg skal prøve å grave den frem igjen Lurt å ha både den, Zoombrowser og Utilities på maskinen ja... Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Tusen takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå