TheKims Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei. Lurer på hvilken av disse sidene det er lurest å registrere enkeltmannsforetaket på? Personlig tror jeg kanskje Finn.no er hakket større enn Mitt anbud er. Noen som har prøvd begge? Jobber som Maler visst det skulle ha noen betydning. Lenke til kommentar
blomsterpiken1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg ville ha brukt FINN, har ingen gode erfaringer med mitt anbud. Lenke til kommentar
Mittanbud Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Kim! Mittanbud.no er kjent for å være anbudsformidler av håndverksoppdrag. Vi har også formidling av bilverkstedjobber og salgsoppdrag til eiendomsmeglere. Med en profil på mittanbud.no kan du selv velge hvilke bransjer og områder du ønsker å motta jobber fra. Videre får du en egen hjemmeside på mittanbud.no der du kan profilere din bedrift i markedet. Du kan også registrere en profil uten å tegne abonnement, slik at du selv kan se hvordan tjenesten fungerer og vurdere mengden og relevansen av jobbene som kommer inn. Videre er mittanbud.no 100% eid av Verdens Gang AS - dette gir oss gode markedsføringsmuligheter både på VG Papir og VG Nett, Norges mest leste avis OG nettsted. Dette sikrer en kontinuerlig strøm av nye jobber hele året. Vi kjører i tillegg tv-kampanjer som gir økt kjennskap til tjenesten, og enda flere jobber! Men det skader jo ikke å teste begge to, så kan du selv vurdere hvilken tjeneste du mener fungerer best! Med vennlig hilsen Benjamin (Ansatt i mittanbud.no) Lenke til kommentar
reminik Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Anbudstorget.no er den anbudstjenesten som har vært lengst i gamet. Nylig har siden fått nytt design som ser veldig bra ut. Røregger Oslo - Elektriker Oslo - Snekker Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå