Gå til innhold

BK: Lys i dalen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får asossiasjoner til et maleri fra nasjonalromantikken. Adolph Tidemand eller noe slikt. Trolsk stemning som jeg synes var kjempeflott. Fjellene peker ned mot sola, og lager et naturlig blikkfang der. men samtidig leder veien i forgrunnen mot gården, og viser at dette er Norsk kulturlandskap. Et vakkert bilde som jeg tror brudeparet vil bli svært glad for å få en kopi av.

Lenke til kommentar

Flott stemning i bildet og lyset faller fint i dalen. Veldig bra. Skulle jeg endret på noe ville jeg kanskje tonet ned himmelen et pittelitehakk og fått frem litt mer detaljer der. Gradert gråfilter kanskje.

 

Uansett synes jeg du har fått fint til det du ønsket - å fange stemningen. Står lett til en god femmer. :)

Lenke til kommentar

Flott stemning i bildet og lyset faller fint i dalen. Veldig bra. Skulle jeg endret på noe ville jeg kanskje tonet ned himmelen et pittelitehakk og fått frem litt mer detaljer der. Gradert gråfilter kanskje.

 

Uansett synes jeg du har fått fint til det du ønsket - å fange stemningen. Står lett til en god femmer. :)

Takker Kakemann!

Skjønner kommentar ang. himmel. Gradert gråfilter står på ønskelista.... :thumbup:

 

Fin natur i et flott bilde, kunne nokk ikke bod på en slik plass jeg heller, jeg er vokst opp på en flat øy, klaustrofobien tar meg på slike plasser vis jeg er der for lenge :)

Takker Kjell Arne!

Var der i ca. 3 uker og kjente at jeg lengtet tilbake til "öppna landskap, nära havet om du vil"...... :thumbup:

 

Fint bilde hvor lyset kommer inn mellom fjellene. Kunne kanskje gjort himmelen litt mørkere.

 

Takker Gry!

Jo himmelen kunn nok vært litt annerledes... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...