smort1 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Lys i dalen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg får asossiasjoner til et maleri fra nasjonalromantikken. Adolph Tidemand eller noe slikt. Trolsk stemning som jeg synes var kjempeflott. Fjellene peker ned mot sola, og lager et naturlig blikkfang der. men samtidig leder veien i forgrunnen mot gården, og viser at dette er Norsk kulturlandskap. Et vakkert bilde som jeg tror brudeparet vil bli svært glad for å få en kopi av. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Takker faari! Kopie er allerede levert brudeparet ja... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Flott natur og et herlig bilde. Her er det nok mange muligheter til fine bilder. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Flott natur og et herlig bilde. Her er det nok mange muligheter til fine bilder. Takker Harald! Et fint sted i bra vær dette ja, men litt for "trangt" til at jeg hadde greid å bo der over lengre tid... Lenke til kommentar
Kakemann Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Flott stemning i bildet og lyset faller fint i dalen. Veldig bra. Skulle jeg endret på noe ville jeg kanskje tonet ned himmelen et pittelitehakk og fått frem litt mer detaljer der. Gradert gråfilter kanskje. Uansett synes jeg du har fått fint til det du ønsket - å fange stemningen. Står lett til en god femmer. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Fin natur i et flott bilde, kunne nokk ikke bod på en slik plass jeg heller, jeg er vokst opp på en flat øy, klaustrofobien tar meg på slike plasser vis jeg er der for lenge Lenke til kommentar
Gry Heubach Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Fint bilde hvor lyset kommer inn mellom fjellene. Kunne kanskje gjort himmelen litt mørkere. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Flott stemning i bildet og lyset faller fint i dalen. Veldig bra. Skulle jeg endret på noe ville jeg kanskje tonet ned himmelen et pittelitehakk og fått frem litt mer detaljer der. Gradert gråfilter kanskje. Uansett synes jeg du har fått fint til det du ønsket - å fange stemningen. Står lett til en god femmer. Takker Kakemann! Skjønner kommentar ang. himmel. Gradert gråfilter står på ønskelista.... Fin natur i et flott bilde, kunne nokk ikke bod på en slik plass jeg heller, jeg er vokst opp på en flat øy, klaustrofobien tar meg på slike plasser vis jeg er der for lenge Takker Kjell Arne! Var der i ca. 3 uker og kjente at jeg lengtet tilbake til "öppna landskap, nära havet om du vil"...... Fint bilde hvor lyset kommer inn mellom fjellene. Kunne kanskje gjort himmelen litt mørkere. Takker Gry! Jo himmelen kunn nok vært litt annerledes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg