grini7 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Lurer på om det går ann å koble en til et tastatur og en mus på ps3en min og spille med dette på Mw3? Takker for svar! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Lurer på om det går ann å koble en til et tastatur og en mus på ps3en min og spille med dette på Mw3? Takker for svar! Ser det er ganske lenge siden du har spurt, men når absolutt ingen andre gidder å svare, så kan iværtfall jeg gi deg et svar. EagleEye Converter lar deg bruke helt vanlig USB tastatur og mus på alle PS3-spill, uten noen store problemer. Mange kan si at det er "juks", men jeg skal værtfall bestille meg en sånn en. PS3-kontroller på FPS-spill er tortur. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Vet at den er en veldig gammel tråd, men lurer på det samme. Skal gå til innkjøp av tastatur og mus til BO2 kommer og selvsagt må man ha EagleEye også. Noen som vet om den selges rimelig? Gamezone har den til 600,- noe jeg syns var litt dyrt. Søkte på nesten alle nettbutikker og de har den ikke. Er det kanskje bare best å bestille fra Ebay? Ser at jeg sparer noe der hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå