Sanony Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Tittelen sier alt. Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Tittelen sier alt. At isbreen beveger på seg og deformeres. Google er et nyttig verktøy... http://no.wikipedia.org/wiki/Isbre Endret 16. november 2011 av Student of Life Lenke til kommentar
Sanony Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Hva menes med at den deformeres? Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Troll? Hvis ikke: Deformasjon Lenke til kommentar
Sanony Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Når jeg spør om noe her på forumet, som lett kan søkes opp, er det jo ikke helt utenkelig at jeg har lest om det på Wikipedia, men ikke skjønner det. Du tenkte ikke på at jeg spurte her fordi jeg ønsket en enklere forklaring? Linkene du har kommet med er helt ubrukelige for meg for å si det som det er, og jeg leste de dessuten en time før jeg postet her. EDIT: Hva mener du med "Troll?"? Sier du at definisjonen av deformasjon bør være allemannsvite? Tviler på at alle her på forumet vet hva det er. Endret 16. november 2011 av Sanony Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Når isen blir tykk nok til å kalles en bre, vil den ikke oppføre seg som is som vi kjenner den. Den vil bli myk som tannkrem/moddelleire og være plastisk. Lenke til kommentar
Sanony Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Blir den plastisk på grunn av trykket? Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Når jeg spør om noe her på forumet, som lett kan søkes opp, er det jo ikke helt utenkelig at jeg har lest om det på Wikipedia, men ikke skjønner det. Du tenkte ikke på at jeg spurte her fordi jeg ønsket en enklere forklaring? Linkene du har kommet med er helt ubrukelige for meg for å si det som det er, og jeg leste de dessuten en time før jeg postet her. EDIT: Hva mener du med "Troll?"? Sier du at definisjonen av deformasjon bør være allemannsvite? Tviler på at alle her på forumet vet hva det er. Var ikke meningen å virke frekk eller nedlatende. Hvis du ikke forstod linkene du hadde funnet burde du ha oppgitt det i førstepost Lenke til kommentar
Sanony Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Enig. Skjønner det bedre nå uansett. EDIT: Hvis noen har en enkel forklaring på lager, så kom gjerne med den uansett. Sikkert til hjelp for andre også... Endret 16. november 2011 av Sanony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå