OHJohansen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Nå skal både Rage og Far Cry 2 fungere skikkelig. Ny versjon av Catalyst ute Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 It sure is cold in here. Irriterende at det ikke har skjedd noe med BF3 og MSAA. Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Syntes de bør fikse CrossFire ytelsen i Skyrim. Den er helt forferdelig, detter ned til 20 fps og hakker konstant. Endret 16. november 2011 av JewAlmighty Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Linux-driveren har omsider med OpenCL-støtte. Men OpenGL 4.2 er fremdeles utelatt, også for Windows. Samtidig er det også fikset problemer med korrupte bilder og teksturerDet er bra at det er slutt på bestikkelsene. 2 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva, Far Cry 2? Sist jeg spilte det var vel tidlig i fjor sommer. De burde vel kanskje bry seg mer med nylige spill der det virkelig trengs. Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 hvorfor finner jeg ikke oppdateringen? "update check" i control center finner heller ingen oppdateringer. har 11.9 6870 1GB Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 hvorfor finner jeg ikke oppdateringen?"update check" i control center finner heller ingen oppdateringer.har 11.96870 1GB glem det. fant 11.11http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Farcry 2? Javel, litt seint det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg får fremdeles radikale fps-drops i Quake 2. Blir dette prioritert i neste driver mon tro? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg får fremdeles radikale fps-drops i Quake 2. Blir dette prioritert i neste driver mon tro? Ja, disse dropsa fra 1500 fps ned til bare 1000 fps er virkelig slitsomme. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Håper dette fikser problemene med dualscreen jeg hadde med siste driver, virker som det er litt till med det, (plutselig mye mer CPU-bruk under scrolling og diverse) AtW Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 'Kantkompensering'? Hva i helvete? Var da måte på ting som skal fornorskes! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hva med å fokusere på spill som Skyrim og BF3? Er vel ingen som spiller Far Cry 2 enda, iallefall ingen som bryr seg om å oppdatere drivere til grafikkorta sine... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Hva med å fokusere på spill som Skyrim og BF3? Er vel ingen som spiller Far Cry 2 enda, iallefall ingen som bryr seg om å oppdatere drivere til grafikkorta sine... Godt mulig at disse forbedringene ble begynt på før BF3 og Skyrim Far Cry 2 er ofte brukt til benchmarking fortsatt, godt mulig at disse forbedringene er gjort for å gjøre det bedre ved lansering av noen HD 7000-kort senere i år eller ved lansering neste år av kort basert på VLIW4. EDIT: Catalystcreator sier at Skyrim CAPen er under arbeid og lanseres ASAP. BF3 har ingen egentlige problemer, at MSAA koster 33% ytelse kan like godt være en arkitekturell svakhet. Endret 17. november 2011 av arni90 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 jeg har bestandig lurt på hvor lang tid etter at man har montort et skjermkort det er noen poeng å oppdatere catalyst ? er det noen poeng lenger når man bruker 5770 ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 jeg har bestandig lurt på hvor lang tid etter at man har montort et skjermkort det er noen poeng å oppdatere catalyst ? er det noen poeng lenger når man bruker 5770 ? Jeg har sett opp til 20% forbedring fra drivere, typisk kan man se forbedringer i spill selv om notatene ikke sier noe om det. I enkelte tilfeller kan nye drivere fikse ekstremt dårlig ytelse i enkelte spill, men dette er sjeldent. Gratis ytelse er uansett gratis ytelse, samme om du har 5770 eller 6990 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) BF3 har ingen egentlige problemer, at MSAA koster 33% ytelse kan like godt være en arkitekturell svakhet. Hos meg flikker det grønt av og til når jeg spiller BF3. Skjer som regen kun ved store scener der jeg har under 40 i fps, men vil likevel tro at dette er noe AMD står bak da de ikke er kjent for å være det minst bug-frie kompaniet her i verden. Endret 17. november 2011 av baguett Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hos meg flikker det grønt av og til når jeg spiller BF3. Skjer som regen kun ved store scener der jeg har under 40 i fps, men vil likevel tro at dette er noe AMD står bak da de ikke er kjent for å være det minst bug-frie kompaniet her i verden. Grønne blink høres langt mer ut som hardwarefeil enn softwarefeil. Denne feilen i BF3 har skjedd med begge sider forresten. AMD har like mange bugs som Nvidia, ingen av sidene er på noen måte feilfrie. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 jeg har bestandig lurt på hvor lang tid etter at man har montort et skjermkort det er noen poeng å oppdatere catalyst ? er det noen poeng lenger når man bruker 5770 ? Jeg har sett opp til 20% forbedring fra drivere, typisk kan man se forbedringer i spill selv om notatene ikke sier noe om det. I enkelte tilfeller kan nye drivere fikse ekstremt dårlig ytelse i enkelte spill, men dette er sjeldent. Gratis ytelse er uansett gratis ytelse, samme om du har 5770 eller 6990 Et av spørsmålene vil jo alltid være om man faktisk får bedre ytelse totalt sett ? enkelte ganger skjer det motsatte , altså at man får mye trøbbel med oppgraderingen Lenke til kommentar
Stoffen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tja, fikset og fikset fru Blom. Her må nok AMD i tenkeboksen igjen. JA, de har fikset RAGE bug'en "only blue" fra 11.10, men har nå en FPS på mellom 15-30, artifacts hele veien, selv om GPU'en bare jobber på 80-85%. Nei, må nok avinstallere og gå for RAGE Perfomance igjen.. Eneste "brukandes" til nå.. Dette er iallefall ikke holdbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå