Gå til innhold

Reise til Ayia Napa nå i Desember?

Anbefalte innlegg

Jeg vil reise vekk en ukes tid nå i desember og lurer på hvilke reisemål som er å anbefale på denne årstiden?

Budsjettet er 5000kr for fly og hotell. Planlegger med utreise og hjemreise ca 7.desember til 14. desember (1 uke). Det jeg ønsker er rett og slett å komme meg vekk for noen dager, trene litt og øve på poi-sjonglering. Det ideelle er da et strandhotell med en beach bar hvor det spilles musikk (trance-lignende er midt i blinken), og gjerne et diskotek i nærheten med god plass på dansegulvet eller en scene for gjester.

Andre ønsker er treningsstudio nærheten av eller på hotellet, og gjerne et sted hvor skandinaver samles (jeg har aldri vært komfortabel med å bli kjent med engelsk-språklige) - f.eks. norske-puben på Agia Napa.

Agia Napa tror jeg kunne vært fint, men er dette å anbefale i desember måned?

Håper noen har gode tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat bading er ikke så viktig, men jeg ser hva du mener med pensjonist-sesong.. Gjennomsnittsalderen på Kypros er visst 50 år på denne tiden. Det blir kanskje litt for ensomt igjen, det hadde vært greit å møte iallefall en venn nede der siden jeg reiser alene.

Dahab skal jeg se nærmere på, flyturen til Egypt er litt lang men det er jo bra siden man kommer til varmere strøk. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...