Gå til innhold

Jeg leter etter et hårprodukt


Akse

Anbefalte innlegg

God kveld!

 

Jeg er som sagt på jakt etter et hårprodukt, la meg prøve å forklare. Jeg har ikke langt, men heller ikke kort hår.

 

Jeg vil at håret skal ha en viss form for hold, men det skal ikke bli stivt eller greasy som det gjerne blir ved bruk av gele eller voks. Håret skal være slik det er etter at man har dusjet og tørket det med håndkle. Er det noen produkter der ute som gjør håret slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg var hos frisøren i går og fikk stylet det med en veldig fin paste om gjorde at håret verken ble stivt eller greasy. En slags matt paste, om du skjønner. Skal tilbake i dag og kjøpe den, da jeg glemte det etter frisørtimen :p Kan fortelle deg hva den heter når jeg vet det!

Hva het den :p?

Lenke til kommentar

Jeg var hos frisøren i går og fikk stylet det med en veldig fin paste om gjorde at håret verken ble stivt eller greasy. En slags matt paste, om du skjønner. Skal tilbake i dag og kjøpe den, da jeg glemte det etter frisørtimen :p Kan fortelle deg hva den heter når jeg vet det!

Hva het den :p?

label.m - matt paste... http://labelm.co.uk

 

products -> complete -> matt paste. £21 for 120ml. Ikke så galt spør du meg:) Fåes kjøpt på Tony&Guy.

Endret av MDCCLXXVI
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...