Akse Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei! Hvorfor leter jeg etter feil hos jentene jeg møter? Greit, jeg vet hva jeg vil ha, men jeg har i løpet av de siste to årene blitt umåtelig kresen på jenter generelt. Jeg har aldri hatt noe seriøst forhold, og har bare vært skikkelig forelsket en gang. Jeg har ingen problemer med å ta kontakt med jenter, snakke med dem osv. Jeg har hatt flere jenter som klart viser interesse, men jeg ender alltid med å droppe det siden jeg "føler hun ikke passer med meg". Det kan forøvrig gå på både utseende og personlighet. Dette er merkelig, for jeg er i et stadie i livet for jeg tror en kjæreste kunne ha vært fint. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Frykt/usikkerhet, og latskap i forhold til å stå opp mot sin egen usikkerhet. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Frykt og usikkerhet for hva? Jeg er ingen usikker person, jeg går etter det jeg vil ha, og det gjelder generelt alt i livet. Jeg sitter aldri og syter over hva jeg ikke har, jeg får gjør heller det som må til for å få det. Jeg er klar over at dette kanskje er noe som ligger i underbevisstheten eller noen annet psykisk, men det er da ikke noe galt i å vite hva man vil ha. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Det kan godt hende at de faktisk ikke passer for deg. Har du prøvd å lete etter andre typer jenter, enn de du vanligvis ser etter? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Jeg pleier egentlig ikke å målbevisst se etter jenter, jeg bare treffer dem der jeg er. Det være seg i dagligvarebutikken, på en fest, på byen eller hvor som helst egentlig. Det kan godt være det bare er et tidsspørsmål før jeg finner henne Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Du vil aldri finne den perfekte personen. Alle har noen feil med seg selv! Du vil aldri finne en kjæreste om du går rundt og tenker sånn Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Frykt og usikkerhet for hva? Jeg er ingen usikker person, jeg går etter det jeg vil ha, og det gjelder generelt alt i livet. Jeg sitter aldri og syter over hva jeg ikke har, jeg får gjør heller det som må til for å få det. Jeg er klar over at dette kanskje er noe som ligger i underbevisstheten eller noen annet psykisk, men det er da ikke noe galt i å vite hva man vil ha. Om du avferder jenter pga en liten detalje, så er det ikke pga den detaljen. Men fordi du i utgangspunktet ikke vil gå inn i et forhold. Om du føler at du er klar for et forhold, og vil inn i et forhold, som du sier, så regner jeg med at det er usikkerhet i forhold til det å gå inn i et forhold. (det er rimelig standard) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå