Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor leter jeg etter feil?

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvorfor leter jeg etter feil hos jentene jeg møter? Greit, jeg vet hva jeg vil ha, men jeg har i løpet av de siste to årene blitt umåtelig kresen på jenter generelt. Jeg har aldri hatt noe seriøst forhold, og har bare vært skikkelig forelsket en gang.

Jeg har ingen problemer med å ta kontakt med jenter, snakke med dem osv. Jeg har hatt flere jenter som klart viser interesse, men jeg ender alltid med å droppe det siden jeg "føler hun ikke passer med meg". Det kan forøvrig gå på både utseende og personlighet.

Dette er merkelig, for jeg er i et stadie i livet for jeg tror en kjæreste kunne ha vært fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frykt og usikkerhet for hva? Jeg er ingen usikker person, jeg går etter det jeg vil ha, og det gjelder generelt alt i livet. Jeg sitter aldri og syter over hva jeg ikke har, jeg får gjør heller det som må til for å få det.

Jeg er klar over at dette kanskje er noe som ligger i underbevisstheten eller noen annet psykisk, men det er da ikke noe galt i å vite hva man vil ha.

Lenke til kommentar

Jeg pleier egentlig ikke å målbevisst se etter jenter, jeg bare treffer dem der jeg er. Det være seg i dagligvarebutikken, på en fest, på byen eller hvor som helst egentlig.

Det kan godt være det bare er et tidsspørsmål før jeg finner henne :)

Lenke til kommentar

Frykt og usikkerhet for hva? Jeg er ingen usikker person, jeg går etter det jeg vil ha, og det gjelder generelt alt i livet. Jeg sitter aldri og syter over hva jeg ikke har, jeg får gjør heller det som må til for å få det.

Jeg er klar over at dette kanskje er noe som ligger i underbevisstheten eller noen annet psykisk, men det er da ikke noe galt i å vite hva man vil ha.

Om du avferder jenter pga en liten detalje, så er det ikke pga den detaljen. Men fordi du i utgangspunktet ikke vil gå inn i et forhold.

Om du føler at du er klar for et forhold, og vil inn i et forhold, som du sier, så regner jeg med at det er usikkerhet i forhold til det å gå inn i et forhold. (det er rimelig standard)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...