αкαѕнα Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Har funnet en del oppskrifter på nettet, men ingen funker... Noen som vet hva som kreves for å bli med i Dark Brotherhood i Skyrim? EDIT: vi spiller på PS3 Endret 16. november 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Dra til Windhelm og finn huset til Aventus Aretino(Aretino Residence). Bryt deg inn og snakk med gutten og gjør det han sier. Deretter dra til Riverwood, og lei deg inn på "hotellet" der og legg deg til å sove. Lenke til kommentar
koots Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Tror man kan legge seg til å sove hvor som helst. Spoiler om questen: Jeg ble kidnappet fra senga i Mage College Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kan man gjøre som i Oblivion? Dvs å drepe et uskyldig offer, for så å legge seg? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kan man gjøre som i Oblivion? Dvs å drepe et uskyldig offer, for så å legge seg? Nei, inngang i DB krever at du gjør det som står over her Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tjener sjukt med pesetas i brotherhood, så ekje dumt å begynne tidlig! 1 Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Siste questet! Caching, noken andre som løyg til Nazir om kor mykje dei fekk ? Hehe, var redd han skulle ha halvpartenxD Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hehe. Dark Brotherhood var det første jeg oppsøkte etter å ha spilt Skyrim litt. Jeg likte det så godt i Oblivion. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Meh, jeg tok bare å drepte henne Dark brotherhood dama som kom. Battle mage med heavy armor trenger ikke å være med i noe slikt guild lol Nå skal jeg visstnok ta hele dark brotherhood av dage. Endret 17. november 2011 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå