Actibus Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Ønsker å spytte ut en verdi fra et array i en tekstboks som lages for hver rad, får det ikke til å fungere.. Hvis jeg bare lager en tekstboks utenfor php med samme kode virker det helt fint, men ikke når jeg plasserer det i en echo output. Har også prøvd uten <? echo ... ?> i value feltet, funker ikke. Det vises kun: <? echo Array['Antall']?> eller Array['Antall'] i boksen.. Noen med et lurt forslag? echo "Ant. bestilt: <input type=\"text\" name=\"ant[$countc]\" size=\"2\" value=\"<? echo $delebestillinger[$countc]['Antall']?>\">"; Lenke til kommentar
poande05 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) bruk punktum som konkatenator. echo "Ant. bestilt: <input type=\"text\" name=\"ant[$countc]\" size=\"2\" value=\"" . $delebestillinger[$countc]['Antall'] . "\">" "; edit skrivefeil hmm. jeg vet ikke hvor du får antallet fra, men det bør være $antall om det kommer fra scriptet (noe jeg antar) Endret 16. november 2011 av poande05 Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Aha, tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
Tom_ Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Denne funker: echo "Ant. bestilt: <input type='text' name='".$ant[$countc]."' size='2' value='".$delebestillinger[$countc]."'>"; Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) echo "Ant. bestilt: <input type=\"text\" name=\"ant[$countc]\" size=\"2\" value=\"<? echo $delebestillinger[$countc]['Antall']?>\">"; Slik jeg hadde skrevet det: ?>"Ant. bestilt: <input type="text" name="<?= $ant[$countc] ?>" size="2" value="<?= $delebestillinger[$countc]['Antall'] ?>"/> <?php Gå med andre ord ut av PHP-mode til ren outputmode for å slippe å escape så mye. Endret 16. november 2011 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå