ppplll Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg skal sette opp en gymtime for min klasse. Og lurer på om noen har noen morsomme oppvarmingsøvelser, dere har vært med på selv eller har noen gode forslag. Det er for en VG1 klasse Lenke til kommentar
blomsterpiken1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ble ferdig på vgs i år, så kan vel si det jeg husker vi gjorde. - Jogge frem og tilbake i gymsalen, med hinder. - Hoppe tau. - Stikkball. Du kan jo lage en liten quiz og, men ikke med kjedelige vanlige spørsmål de får i de andre timene. Men kanskje litt mer om kjendiser, artister, filmer osv. Dermed blir gymtimen helt annerledes enn det de er vant til. F. eks: Hvor mange sesonger er det av sex og singelliv? A. 4 B. 6 (Alle elevene står på en rett linje.) De som mener A går et skritt bak, de som mener B går et skritt frem. B er riktig svar og de blir stående denne runden, mens de som svarer feil må jogge 2 runder. Ved dette oppvarmingsprogrammet får man også med noen pauser slik at oppvarmingen ikke blir for intens. Men det dumme er hvis noen kan svare på alt Tips, ta gjerne med musikk som ungdommen liker, det gjør det mye bedre syns da jeg. Vær også med i gymtimen, ikke fortell dem hva de skal gjøre når du sitter på rompa selv. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Takk:) Jeg skal ta med meg dette:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå