Gå til innhold

Thermaltake xaser III ALU?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvist du flytter masse på pc'en din, på lan og sånt forexempel kan det vere greit med alu karbinett.

Om du synes det er vert dei extra kronene for og få vekk nåken kilo må du finne ut av selv... :shrug:

Av di alu karbinettene eg har vore bort er det bare positivt, det einaste eg fant som kan vere litt iriterende er hvist det står veldigt ustødigt dvs. at det sklir lett på gulvet og slikt.. med hvist det oppstår kan du jo bare feste noe gummi lignende greier under på føttene...

Håper eg klarte og hjelpe deg! :)

Lenke til kommentar

Du vil merke forskjell på kiloene hvis du skal bruke maskina di mye på lan osv.. Ellers med tanke på bulker osv i kassa tåler jo alu kabinetter mindre i følge naturens lover, men de vil nok tåle den slags påkjenning man utsetter kabinetter for. Skal vel ikke rulle det ned trappa heller liksom! Men feks støt fra et av beina på kontorstolen vil det nok tåle, med mindre en bevisst bruker mer makt enn normalt når man ruller på stolen.

Og til slutt; prisforskjellen på et alu og et stål kabinett er ikke så sinnsyk stor da... :roll:

Lenke til kommentar

Er ikke både det sorte og det blå alu det også? Sitter selv her med et sølv, og er ganske fornøyd. Har modda 2-3 kabinetter selv nå. Og ble rett og slett dritt lei. Ble aldri slik jeg ville, og fikk aldri nok tid til å jobbe med kabinettene... Så det er et supert ferdig produkt..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...