€uropa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Det er mulig du misforsto på grunn av en skrivefeil (Fredrik, altså). "Putte det i deg," mente jeg. Altså, han tar medikamentene på svensk side, der det er lovlig å bruke det, uten å innføre noe som helst til Norge. Endret 8. desember 2011 av Zarac Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Sånn sett, ja. Men jeg antar at midlene i seg selv er lovlige å innføre, så lenge det kommer fra EØS. Er gjerne slik på kosttilskudd, slik som for eksempel Jack3d. Kommer forsendelsen fra USA skal den bli stoppet, mens det går fint om den kommer fra UK. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hehe, nei, det hadde nok vært lite praktisk Men da går det ann og bestille produkter, og få det til en poste restante adresse og hente det der. Så får man bare håpe på å ikke bli stoppet i tollen. En fyr jeg kjenner smuglet en slange over grensa i rumpa. Kanskje en mulighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå