Pluto Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Skulle svare på en post isted, trykket på rediger istedet, og fikk da muligheten til å redigere en annens post. Kan faktisk redigere alle andre sine poster nå. Skal vel ikke være slik. Ærligheten selv :smile: [ Denne Melding var redigert av: Pluto på 2002-02-07 14:07 ] Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 14:06, Pluto skrev:Skulle svare på en post isted, trykket på rediger istedet, og fikk da muligheten til å redigere en annens post. Kan faktisk redigere alle andre sine poster nå. Skal vel ikke være slik. Ærligheten selv :smile:[ Denne Melding var redigert av: Pluto på 2002-02-07 14:07 ] Prøv å rediger min post da :smile: Om det skulle gå er det nok en liten feil et sted som må rettes... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Var nok jeg som var trøtt i trynet og blingset litt, sorry. På tide å gå hjem fra jobb snart... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 14:22, Pluto skrev:Var nok jeg som var trøtt i trynet og blingset litt, sorry. På tide å gå hjem fra jobb snart... :smile: No problem. Det er ikke så utenkelig at det er noe bugs i forumet heller... Lenke til kommentar
house Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 alle har jo en rediger knapp, alle kan jo gå inn å redigere andre sine poster, MEN.. de kan ikke sende dem, fordi du må oppgi riktig passord =) Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 *host* *host* bruteforce *host* *host* Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hei Pion_! Brouteforce er for wannabi script kidddies..:wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå