kotox Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei! Tenkte bruke rivatuner for å justere div viftehastigheter, men som dere ser på bildet så står det "Forceware detected" der hvor jeg vanligvis kan trykke og få opp menyer for dette... Har byttet skjermkort...Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 RivaTuner fungerer vell ikke særlig bra på annet enn low level. Men, du får sjekke Guru3D forumet med ett Google søk, er mulig du fortsatt har RivaTuner i Noob modus. Det vil si at programmer låser en masse funksjoner som du manuellt må skru på for å bruke, grunnet alt for mange saboterte kort og klager til Unwinder. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvorfor bruker du Rivatuner når MSI Afterburner er en videreutvikling som er bedre på alle måter? Lenke til kommentar
kotox Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Sjekket en del på forumet, men ikke funnet noen svar jeg skjønner mye av... Og MSI Afterburner har jeg aldri hørt om Kan den justere vifte på cpu og skjemrmkort altså? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Sjekket en del på forumet, men ikke funnet noen svar jeg skjønner mye av... Og MSI Afterburner har jeg aldri hørt om Kan den justere vifte på cpu og skjemrmkort altså? Du har mulighet for manuell overstyring og overstyring med vifteprofil, videre er det også målingsfunksjoner for temperatur, spenning, GPU-usage, vram-forbruk, fps og viftehastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå