TT88 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Tenker å kjøpe dette settet sammen med et Z68 hovedkort fra Asus, men så under en brukeranmeldelse at: Stabil å bra RAM - passer helt fint hvis du har en STOR CPU kjøler da disse brikkene er veldig lave. MEN, ikke tro at du kan kjøre 2 av disse settene og dermed får 16GB ram - det går ikke!!! Hvis du skal ha 16GB må du kjøpe et 16GB sett! Stemmer dette da? Burde det ikke fungere å kjøpe et sett til senere hvis jeg trenger mer ram, bare jeg passer på å kjøre hvert sett på hver sin minnekanal? Hvis dette har blitt skrevet om i andre tester/artikler/fora så gjerne link meg videre hvis dere ikke orker å gi utfyllende svar Trond Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Er nok bare annmelderen som har andre problemer. Eeks at hovedkoret ikke støtter 16GB eller noe. Se her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=641128 De brikkene er jo identisk til de du linker. Bare at det er dobbelt så mange. Bare sørg for at hovedkoret ditt støtter 16GB med den type brikker Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Var noe sånt jeg også tenkte meg. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå