skyrim1 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 heisann Bare lurer om noen kan gi meg tabs til det han spiller i denne videoen: det høres utrolig kult ut og eg kan noe lignende bare med alle strengene men klarer ikke å finne ut av hva han spiller. Mvh skyrim1 Lenke til kommentar
skyrim1 Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Vel, er det noen som vet om et program for å gjøre videoen saktere? slik at jeg ser hva han spiller? Lenke til kommentar
skyrim1 Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Kom igjen da folkens Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Han spiller enkelttoner fra de første akkordene han spiller. Den første er en brytning av D, den neste er A etc. Det er ikke slik hele veien, men det er et godt utgangspunkt. Dersom du nå sitter med et spørsmål av typen "hvilke toner er det i D!?" så vil jeg anbefale deg å lese litt om CAGED http://www.cagedguitarsystem.net/ både fordi det gjerne er de samme figurene du finner i sweeping og fordi det er veldig kjekt å kunne fem ulike versjoner av hvert grep. Du må jo ikke spille de selv om du vet de finnes. Edit: Retting av tonalitet. Endret 20. november 2011 av Holyashell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå