Divergens Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei Har planer om å oppdatere drivere til skjermkort. Gjorde et forsøk for en måned siden og det endte med 40 timer pluss med arbeid og to runder med formatering av systemet Jeg avinstallerte driverne i kontrollpanelet, når prosessen var kommet halvveis begynte skjermen og gå av og på (tror dette er normalt), deretter kom blue screen. Når jeg restartet installerte jeg de nye driverene, men ccs nektet å åpne og systemet var ustabilt. Har prøvd flere ganger på forskjellige måter men ikke funnet noe som virker. Noen ganger får jeg BSOD under installering også men dette virker helt tilfeldig. Nå er sikkerhetskopien klar og jeg håper det er noen som har noen ideer før jeg prøver igjen. Noen som har noen tips? PS: Win-installer vil ikke kjøre i sikkerhetsmodus så det virker ikke. Tror ikke jeg har switchable driver. Mitt system: Packard Bell easynote TJ75 win 7 64 CPU: Intel core i5 430 GPU: ATi Mobility HD 5650 Hovedkort: Mobile Intel HM55 ATi Drivere installert: versjon: 8.682.1.0 Dato 9.12.2009!! CCS versjon istallert: 2009.1209.2335.42329 Lenke til kommentar
Divergens Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Gikk bra etter mye søk på nettet Vet ikke helt hva som gjorde det Prosedyre: Avsluttet CCC.exe Avinnstalerte ved hjelp av den nye installeren jeg hadde lastet ned slettet så driveren i enhetsbehandling slo av automatisk oppdatering av drivere koblet fra internett restartet installerte nye drivere restartet Kjører bra 3D Mark lastes nå ned. Gleder meg til å se om jeg slår den gamle scoren på 7399 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå