hongkaakon Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei! Jeg fant denne boken hos min mormor forleden dag. Den tilhørte min morfar, hvor han fikk tak i den er jeg usikker på (kan finne det ut om ønskelig). Den var ihvertfall helt spesiell og unik! Jeg har selv aldri sett liknende skrift/bok. Desverre er den gammel å ikke tatt så godt vare på, men noe burde da vel være mulig å forstå utifra denne boken. Slik jeg forstod på mormor så var historien bak innholdet; "medisin og bibelvers". Er det noen som vet hva som står her, hvor den eventuelt kan ha kommet fra eller hvor jeg må gå for å få hjelp ang innholde og historien til denne boken. Hadde vært fantastisk om noen der ute kunne hjelpe:) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Lokale historielag eller grupper av slektsforskere er jo folk som ofte har behov for å tyde eldre skrifter. Eks: http://www.eiker.org/Linker/EikerHistorielag/GotiskGruppe/Skrift.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå