Saulomo Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Min tidligere skole-PC hadde lokal administratortilgang. Det har ikke maskinen jeg bruker nå (låne-PC grunnet skade på den originale maskinen), noe som fører til at jeg ikke klarer å installere ønskede programmer osv. Jeg har vanlige brukerrettigheter. Jeg er en domenebruker på skolenettverket, og dermed kommer ikke navnet mitt opp ved 'net user' på CMD. Naturligvis har jeg prøvd 'net user Administrator *', men dette fungerte heller ikke. Mange programmer jeg trenger i forhold til skolesammenheng kan ikke installeres, så hadde vært greit om noen kunne hjelpet til her. EDIT: Bør vel nevnes at jeg kjører på Windows XP SP3. Å gå til systemansvarlig er ikke aktuelt enda. - Saulomo Endret 16. november 2011 av Saulomo Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Hva med å stikke inn på IT-ansvarlig sitt kontor å spørre der? edit: så at det var uaktuellt, da har ikke jeg noen flere tips... Endret 16. november 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå