Gå til innhold

Overvekt og forelskelse

Ensombryrseg

Anbefalte innlegg

Dette er ikke en tråd for å henge ut ut overvektige mennesker. Men, jeg har et ørltie problem. Jeg er medlem på en datingside, og så er jeg på byen jevnlig for å se om jeg finner den "rette", men nesten alle jenter er overvektige idag. Jeg kan tåle et par kg for mye, men det er som regel mer enn det. Jeg har prøvd å akseptere det, og bli kjent med jenta bak kiloene, men jeg klarer rett og slett ikke å bli tiltrukket. Å være overvektig er vel normen idag, så jeg må vel bare tilpasse meg - men hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser den men du vil vel gjerne ha et langt forhold som forhåpentligvis varer hele livet. Og er man overvektig så er det bare de færreste som ikke kan få gjort noe med det. Noen skal være overvektige fordi dem er "født sånn" og noen har sykdommer. Men de aller fleste kan slanke seg og selv om det kan være vanskelig å slanke seg så er det verdt det. Bare 10 kilo for tung kan være nok til å gjøre livet mye vanskeligere for vedkommende. Dersom folk som er overvektige kunne lære seg å godta at de faktisk er det så hadde alt vært mye lettere men det er ikke så mange som aksepterer seg selv så da blir også vanskelig å få gjort noe med det.

Jeg har selv vært overvektig men jeg har også vært "for tynn" og jeg vet at det er ikke alltid så lett å holde ideal vekta stabil.

Men på sånne datingsider så er det jo som regel alle de som sliter med å finne seg en kjæreste og de som sliter med det gjør jo ikke det uten grunn.

Det finnes damer over alt i hver eneste krok.

Blir du forelska så liker du dama uansett om hu er beinrangel eller overvektig.. Hvis du er forelska så liker du til og med svettelukta til personen så det kan være at det er du som sliter med å elske en annen person.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...