Bordplate Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hadde ikke muligheten til å være ved en PC mandag 14. november da ABB skulle i fengslingsmøte med presse og publikum. Har forstått at denne ble sendt live, men finner ingen videoer i ettertid av dette. Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan se fengslingsmøte hans på film? Takk. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Det var ikke lov å filme eller ta bilde under fengslingsmøtet! Så finnes ikke noe video av det! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Ok, så dette var f. eks bare piss? Lenke til kommentar
pakini Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Ja, som sakt det der er det eneste vi får fra det møtet, står jo og i artikkelen at Breivik ikke ønsket å bli avbildet. Eneste er noen tegninger av han du kan se i landets aviser fra møtet! Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hva med dette? Noen som vet hvilken russiske TV kanal det er snakk om? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Det var ikke lov å filme eller ta bilde under fengslingsmøtet! Så finnes ikke noe video av det! Så hvilkken podkast er det vi må høre på da? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Det er snakk om den russiske TV-kanalen NTV (ntv.ru). Selve klippet er her. -Deluze Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Ok, takk for linken. Jeg venter riktig nok på å få høre/se Breivik i et ordentlig intervju eller en høring åpen for pressen ved en senere anledning. At jeg spør etter Breiviks videoer må på ingen måte misforståes. Jeg er overhodet ingen tilhenger av hverken Breivik eller hans tankegang og politiske ideologi. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg så de russiske bildene. 6 politimenn står bak ham. Han er fortsatt litt tjukk og han har blitt skallet. I hvertfall sammenlignet med bildene i manifestet. 1 Lenke til kommentar
pakini Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ok, takk for linken. Jeg venter riktig nok på å få høre/se Breivik i et ordentlig intervju eller en høring åpen for pressen ved en senere anledning. At jeg spør etter Breiviks videoer må på ingen måte misforståes. Jeg er overhodet ingen tilhenger av hverken Breivik eller hans tankegang og politiske ideologi. Nei, det tror jeg ikke heller, jeg er selv veldig nyskjerrig på denne mannen, og satt selv foran tv'en å venta, men som sakt så fikk de ikke filme elelr ta bilder... 1 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 For en jævla farse denne saken er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå