Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Dere prøver å bortforklare ditt og datt selv om det er temmelig håpløst. Jeg leste innlegget mitt igjen, og finner ikke annet enn ren fakta. Bare at reaksjonen er så agresiv sier jo at du vet sannheten. Jeg er strålende fornøyd etter seier mot Chelsea. Så nei, aggressiv er jeg ikke, og det er heller ikke mine innlegg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 World of Warcraft. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nå når Latias og fruen er ute av fokus er det på tide med et nytt D.no par. Fram med jurhanskene Limbeck! Du og Nathalie hadde vært litt av et par.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg er ikke interessert. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nå når Latias og fruen er ute av fokus er det på tide med et nytt D.no par. Fram med jurhanskene Limbeck! Du og Nathalie hadde vært litt av et par.... Mer spennende med et lesbisk par. Stemmer for Jotun og toppmeis. 9 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg og Nathalie hadde vert et superpar. Ungene våre hadde banket alle ungene på barnehagen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Evt. kverulert de til døde.... 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Jeg og Nathalie hadde vert et superpar. Jeg refererer til signaturen min. Nathalie19 sier herved over og ut. Endret 20. november 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Utrolig at denne ikke har blitt postet før, den bare må være med i tråden: http://www.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs 9 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Må ikke glemme at dere måtte jukse for å redde et poeng mot oss da. Og det var så tydelig at jeg tviler på at det er så mange dommere som har gitt den. Finnes det et lag som har slått dere uten å jukse? 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Utrolig at denne ikke har blitt postet før, den bare må være med i tråden: http://www.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs Måtte høre den et par ganger ja, deilig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Må ikke glemme at dere måtte jukse for å redde et poeng mot oss da. Og det var så tydelig at jeg tviler på at det er så mange dommere som har gitt den. Finnes det et lag som har slått dere uten å jukse? Arsenal. Endret 20. november 2011 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Må ikke glemme at dere måtte jukse for å redde et poeng mot oss da. Og det var så tydelig at jeg tviler på at det er så mange dommere som har gitt den. Finnes det et lag som har slått dere uten å jukse? Arsenal. I år eller hva snakker du om? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Må ikke glemme at dere måtte jukse for å redde et poeng mot oss da. Og det var så tydelig at jeg tviler på at det er så mange dommere som har gitt den. Finnes det et lag som har slått dere uten å jukse? Arsenal. I år eller hva snakker du om? Å vinne Premier League. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 City slo oss uten å jukse 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Hørtes ikke slik ut etter den kampen. For da Chelsea og City slår dere så er det - pengedoping Liverpool - dommeren og marginer Arsenal - dommeren og marginer Endret 20. november 2011 av Emils1 4 Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Torres bidro med to pasninger. En av dem fra avspark etter 1-2. Fuck off Chelsea FC, you ain't got no history. Five european cups and eighteen leagues, that's what we call history 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Pengedoping er ikke juks 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det jeg er mest fornøyd med mtp. gårsdagens resultat, er at nå tror Liverpool-kidza at laget deres er en reell tittelkandidat igjen. Det blir ekstra morsomt når sesongen er ferdig, og Liverpool nok en gang havner utenfor topp 4. Da blir det nok en regle om all uflaksen man har hatt, både med hensyn til stolpeskudd og skader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå