Varmo Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Skrtel var enorm i dag. Ser mye bedre ut ved siden av Agger enn han noengang har gjort med Carra. Håper de to førstnevnte kan legge beslag på stopperplassene fremover. Enrique soleklar på VB, mens Johnson og Kelly konkurrerer om HB. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Hvor imponert er LFC-fansen med Carroll i dag? Selv synes jeg han var ganske imponerende i dag. Bedre enn noen spillere Newcastle har. Du biter nå på alt, du Mordi også. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 En ting er sikkert: Mora til de to newcastle tassene ville eg holdt meg laaaangt unna! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Skuffet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Veldig surt. Her ser vi at det ikke er bare dommerne som tar poeng i fra oss. Vi har en stor jobb å gjøre i forsvaret. Men er imponert av AVB som greide å snu det i starten av 2. omgang. Ikke morsomt å se denne kampen med kjæresten som er Liverpool supporter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Skrtel var enorm i dag. Ser mye bedre ut ved siden av Agger enn han noengang har gjort med Carra. Håper de to førstnevnte kan legge beslag på stopperplassene fremover. Enrique soleklar på VB, mens Johnson og Kelly konkurrerer om HB. 100% enig. ''Gruer'' meg litt for da Carra kommer tilbake fra skade, og hvordan Kenny håndterer det. Klippetkortet bør inndras, å gi carra en jobb i trenerteamet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Så er jo du en snodig skrue også da, Limbeck. Sannheten gjør vondt gjør den ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Sannheten gjør vondt gjør den ikke? Det gjør ikke «vondt» å tenke på at Liverpool har vært relativt uheldige så langt, men det er også mye udyktighet som har ført til stang ut. Det levner det liten tvil om, og det er ingen som påstår noe annet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Må ikke glemme at dere måtte jukse for å redde et poeng mot oss da. Og det var så tydelig at jeg tviler på at det er så mange dommere som har gitt den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Trengte dog ikke å jukse to ganger for å slå chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Hvorfor du bringer denne diskusjonen over på off-topic vet jeg ikke, men jeg velger allikevel å gi deg et svar. Det blir håpløst om skal trekke frem alle måter å ''jukse'' på for å kapre poeng. Det er spillere som filmer på alle lag, og hva dommeren foretar seg er ikke opp til noen andre enn ham selv. Jeg kan lage en nesten endeløs liste over alle kamper der Man Utd har hatt såkalt ''flaks'', det være seg uavgjort eller seier. Lenke til kommentar
Populært innlegg TomWhittaker Skrevet 20. november 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 (Frå Twitter:) Samandrag av Carroll sine minutt mot Chelsea: 14 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Mordi også. Du har prøvd deg på mordi-vitser mange ganger her på forumet, har ikke sett en eneste bite på. Great! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Pluss for den. :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Hvorfor du bringer denne diskusjonen over på off-topic vet jeg ikke, men jeg velger allikevel å gi deg et svar. Det blir håpløst om skal trekke frem alle måter å ''jukse'' på for å kapre poeng. Det er spillere som filmer på alle lag, og hva dommeren foretar seg er ikke opp til noen andre enn ham selv. Jeg kan lage en nesten endeløs liste over alle kamper der Man Utd har hatt såkalt ''flaks'', det være seg uavgjort eller seier. Ro ro ro ro ro. Du vet sannheten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Ro ro ro ro ro. Du vet sannheten Tapte du diskusjonen nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Håper for guds skyld at Limbeck og YNWA32 aldri adopterer barn sammen. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Ro ro ro ro ro. Du vet sannheten Tapte du diskusjonen nå? Ser sånn ut. Ikke forvent noe svar, dog.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Ro ro ro ro ro. Du vet sannheten Tapte du diskusjonen nå? Nei. Ikke det intrykket jeg fikk. Dere prøver å bortforklare ditt og datt selv om det er temmelig håpløst. Bare at reaksjonen er så agresiv sier jo at du vet sannheten. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Mordi også. Du har prøvd deg på mordi-vitser mange ganger her på forumet, har ikke sett en eneste bite på. Great! Drit deg ut a, du er newbie her. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå