Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

PL: Chelsea - Liverpool, 20 November - Stamford Bridge

Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skrtel var enorm i dag. Ser mye bedre ut ved siden av Agger enn han noengang har gjort med Carra. Håper de to førstnevnte kan legge beslag på stopperplassene fremover. Enrique soleklar på VB, mens Johnson og Kelly konkurrerer om HB.

100% enig. ''Gruer'' meg litt for da Carra kommer tilbake fra skade, og hvordan Kenny håndterer det. Klippetkortet bør inndras, å gi carra en jobb i trenerteamet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Sannheten gjør vondt gjør den ikke?

Det gjør ikke «vondt» å tenke på at Liverpool har vært relativt uheldige så langt, men det er også mye udyktighet som har ført til stang ut. Det levner det liten tvil om, og det er ingen som påstår noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hvorfor du bringer denne diskusjonen over på off-topic vet jeg ikke, men jeg velger allikevel å gi deg et svar.

Det blir håpløst om skal trekke frem alle måter å ''jukse'' på for å kapre poeng. Det er spillere som filmer på alle lag, og hva dommeren foretar seg er ikke opp til noen andre enn ham selv.

Jeg kan lage en nesten endeløs liste over alle kamper der Man Utd har hatt såkalt ''flaks'', det være seg uavgjort eller seier.

Lenke til kommentar

Hvorfor du bringer denne diskusjonen over på off-topic vet jeg ikke, men jeg velger allikevel å gi deg et svar.

Det blir håpløst om skal trekke frem alle måter å ''jukse'' på for å kapre poeng. Det er spillere som filmer på alle lag, og hva dommeren foretar seg er ikke opp til noen andre enn ham selv.

Jeg kan lage en nesten endeløs liste over alle kamper der Man Utd har hatt såkalt ''flaks'', det være seg uavgjort eller seier.

Ro ro ro ro ro. Du vet sannheten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...