The Hoff Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) For en kamp. Liverpool best i første. Chelsea overlegne i andre, men Liverpool ligger dypt og kåntrer inn en noe ufortjent vinner. Vet ikke helt hvor fornøyd jeg er. På den ene siden er det alltid en seier for fotballen når pengedopa lag taper, på den andre siden så spiller Liverpool kjedelig, i tillegg til at de er de de er. Endret 20. november 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Jaaaaaaaaaahhhhhh................!!!! DET DER var deilig. Nesten deiligere enn å slå United. Hatet mitt mot slike lag har bygd seg opp så jævlig i det siste. Fuck off 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Det er takka man får etter å gratulere dem det Jeg håpte på scouser seier helt til jeg kom til å tenke på at de også får 19 ligatitler om de vinner lgsen. Men det er sikkert ikke mulig Men tar den jeg. Tror Chelsea er faligere Endret 20. november 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Herlig!! Meget sterk kamp av Liverpool i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 En ting sier jeg bare, chelsea må bla opp massivt med penger for glen og maxi i januar. Fantastisk, slår arsenal, everton og chelsea borte Men makter å pisse vekk poeng mot opprykslaga. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Hvor imponert er LFC-fansen med Carroll i dag? Selv synes jeg han var ganske imponerende i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Han fikk jo knapt spilletid. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Men han var involvert flere ganger uansett. Fantastisk ballkontroll. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Carroll var fantastisk i dag ja! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Endelig er marginene på vår side. Veldig viktig med tre poeng før oppgjøret mot City neste helg. Endret 20. november 2011 av PAAH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Hvor imponert er LFC-fansen med Carroll i dag? Selv synes jeg han var ganske imponerende i dag. Bedre enn noen spillere Newcastle har. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Me Like! Møkkalag står, men dette var digg pools!!! DIGG! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Hvor imponert er LFC-fansen med Carroll i dag? Selv synes jeg han var ganske imponerende i dag. Bedre enn noen spillere Newcastle har. Du biter nå på alt, du Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Endelig er marginene på vår side. Veldig viktig med tre poeng før oppgjøret mot City neste helg. Synes dere som regel har marginene jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Så er jo du en snodig skrue også da, Limbeck. Glen Johnson og Charlie Adam, flott defensiv jobb av den duoen der må jeg si. Flott offansivt jobb også må jeg si. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 @smågal, det er runs, ikke goes down the ving. Pirke pirke. Han kjenneingen i Liverpool kommenterete en gang at Maxi ikke hadde runna en meter ned ving så han hadde sett, jeg måtte selvsagt si "He runs somtimes mate" etter han satte inn det andre hattricket på kort tid i fjor Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Synes dere som regel har marginene jeg Morsomt å høre slikt fra en United-supporter. Særlig i disse dager. Det at Liverpool har flest stolpeskudd av samtlige PL-lag, sier vel sitt (10 stolpeskudd før helgens runde, City havner på andreplass med sine syv). Endret 20. november 2011 av PAAH Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Det at Liverpool har flest stolpeskudd av samtlige PL-lag, sier vel sitt Sier vel igrunn bare at de er dårlige til å skyte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå