Emils. Skrevet 21. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Hvis ikke City åpner boka og kaprer Robin også. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Måtte bare poste denne! :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Stakkars plastikklubb. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 men når du heter Man United skal du imponere også, spesielt mot Swansea og lag i den duren. Da sammenligner du selvsagt med den blendende fantastiske fotballen Chelsea spiller for tiden? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 men når du heter Man United skal du imponere også, spesielt mot Swansea og lag i den duren. Da sammenligner du selvsagt med den blendende fantastiske fotballen Chelsea spiller for tiden? Per dags dato så spiller vel både Chelsea og United ikke spesielt bra, men jeg sammenlignet ikke de to lagene, det var ord du la i munnen min. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Eg la ingen ord i den mumm. Det var et ? på slutten. Men du pleier jo ikke lese hele innleggene før du svarer, så.... Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Som jeg forutså ville den gode sesongstarten til ManU dabbe av. Likevel får de resultatene i sitt favør, noe ikke Chelsea gjør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Nå.... Uavgjorten mot Benfica var nok ikke helt etter planen.... Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Nei... det var virkelig dumme greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå