guttorm Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det har ikke stått på sjanser Hoff, det må selv du innse. Tabellen hadde sett anderledes ut om vi hadde vert mer effektive. Dog er det veldig mange kamper jeg er serdeles missfornøyd med, så tittelkandidat? Me think not. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Tabellen hadde sett annerledes ut hvis dere hadde hatt bedre spillere. Dagens tropp leverer imo. akkurat som man kunne forvente, kanskje tilogmed litt bedre. Lenke til kommentar
staf Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Det samme kan sies om deres "lag" dere har mange gode spillere men dere er jo en skam av et lag. Den eneste grunnen til at dere klarer å ta et eneste poeng er fordi dere har en haug av invidualister og stjernespillere som klarer å putte et mål når de gjør noe på egenhånd eller av en eller annen grunn et par stk er heldig nok til å gjøre noe sammen. Men å jobbe som et kollektiv, å legge knallhardt arbeid bak hver eneste ballgjenvinning det er ikke noe dere klarer å få til. Forsvaret deres som forøvrig bare består av gode spillere er pinlig å se på. Luiz som dere prater om eier jo null forståelse for samspill med lagkameratene sine. Han spiller i en bakre firer som en invidualist! Klubben din har faktisk klart å regelrett knuse mentaliteten til Torres og han ser 10x værre ut enn det han gjorde for Liverpool når vi lå på nedre halvdel av tabellen med Hodgson. Når Torres endelig viser prov av gamle takter, blir han benket i 2-3kamper på rad og han er tilbake uten selvtillit og ja pinlig managment. Og du prater om at Liverpool supporterne snakker om at vi er tittel utfordrere igjen, som er noe du dikter opp på egenhånd. Dersom du leser og har tatt deg en tur på noen Liverpool forum så er og var mentaliteten at Chelsea måttes slås for å kjempe om top4 iår. Det er der vi ligger og majoriteten av supportere har håp og ønske om å klare det. For det blir ingen enkel oppgave for noen av lagene iår utenom kanskje City og United som er i en klasse for seg selv til nå. Faktisk så blir det tøft for dere også mtp hvordan dere fremstår for tiden. Noe som er svært underlig. Men dere blir nok bedre etterhvert skal du se, og akkurat når dere begynner å ligne på noe igjen så sparker russeren ABV og kjøper Van Persie, Modric og et par dyre til fordi dere kun kom på 3-4.plass i ligaen og sirkelen dere driver på med starter på nytt. Endret 21. november 2011 av staf Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Hoff følger Manchester 2. Som imo har levert over forventning gitt hva som er i lineupen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 På papiret vil jeg si Liverpool har en bedre tropp enn Man Utd for øyeblikket. Så hvilket av lagene som over presterer er vel helt klart? Liverpool burde være høyre opp enn de er. Lenke til kommentar
staf Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Ok, det ble en agressiv slakt av Chelsea da som kanskje ikke var nødvendig å utrykke. Men fyren provoserte og trodde han var Chelsea boy. Uansett. Liverpool er så utrolig mye bedre iår enn de har vært på lenge. Vi mangler fortsatt endel til 2.plass sesongen men generelt er stallen sterkere og bredere enn den sesongen men kanskje vi har litt mindre klassespillere nå enn da og dermed lavere toppnivå. EDIT: Er ikke enig i at Liverpool har bedre tropp på papiret enn Man Utd alltså. Eneste plassen vi kanskje er bedre pr.dags dato er på keeperplass og sentral midtbane. Ellers er United en klasse over i de andre posisjonene. Og United overpresterer ikke spesielt spør du meg. De gjør det Liverpool ikke klarer å gjøre, nemmelig å ikke avgi unødvendige poeng mot lag som Swansea osv. Men United supportere og flere andre kommer alltid med argumentet at våre supportere kommer med den klassiske "nesteår så vinner vi ligaen" Dette er en myte som kun har vært reel ved et par anledninger som feks sesongen etter vi tok 2.plassen. Da var det stor optimisme i klubben etter en fantastisk sesong for vår del. Naturlig at man tror har mulighetene etter det. Endret 21. november 2011 av staf Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Imo. er din o feil. United er litt svake sentralt på midten, bortsett fra der er det ingen i PL, bortsett fra City da selvsagt, som kan stille bedre tropp. Emils1, det du sier er regelrett feil. United har bedre spillere enn Liverpool i samtlige ledd bortsett fra kanskje offensivt på midtbanen. Keeper, ja kanskje Liverpool er sterkere der, men Reina har ikke sett bra ut i år. Endret 21. november 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
staf Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Vel, Det at Reina ikke har sett bra ut iår skjønner jeg ikke hvor kommer fra. Han startet kanskje noe slurvete de første kampene men hver kamp den siste tiden har han egenhendig reddet Liverpool fra å slippe inn mål ved opptil flere anledninger. Men Reina er ingen glamorøs skuddstopper med ekstreme ferdigheter innen rekkevidde og reaksjon. Han er dyktig på sweeper spill som kommer av hans gode spilleforståelse og lesing av spillet, igangsetting, pluss han er gjevnt over veldig solid på alt han gjør egentlig, største svakheten hans er tempoet i kroppen og det er somregel grunnen til de relativt få tabbene hans pga han blir for sein ut i dueller. Det finnes mange spillere som er bedre enn Reina på akkurat det å redde skudd. Endret 21. november 2011 av staf Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Jeg klarer bare å se på Rooney og Vidic som spillere som er bedre, uten om de har ikke United en bedre stall enn Liverpool. Den er ung og uerfaren. Jeg vet at det å vinne 1-0 er alt som trenges i fotball, men når du heter Man United skal du imponere også, spesielt mot Swansea og lag i den duren. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Når Torres endelig viser prov av gamle takter, blir han benket i 2-3kamper på rad og han er tilbake uten selvtillit og ja pinlig managment. Pinlig uttalelse. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Torres fikk rødt kort. Derfor han ikke spilte på 3 kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det jeg er mest fornøyd med mtp. gårsdagens resultat, er at nå tror Liverpool-kidza at laget deres er en reell tittelkandidat igjen. Det blir ekstra morsomt når sesongen er ferdig, og Liverpool nok en gang havner utenfor topp 4. Da blir det nok en regle om all uflaksen man har hatt, både med hensyn til stolpeskudd og skader. Jeg vil understreke det majoriteten av Liverpool-tilhengere allerede har gjort før meg. Påstanden din er vås fra ende til annen. Det finnes selvfølgelig mange subjektive fans, men at Liverpool skal være en tittelkanditat inneværende sesong er det få som snakker om. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Personangrep er fy-fy, og resulterer i ferie.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det virker som at hvis vi jubler for en viktig seier uten å være soleklart på toppen av tabellen, så går enkelte ut ifra at vi tror vi er verdens beste og vinner PL og CL med en gang, og dette gjelder ikke bare Hoffern i dette tilfellet, men er en stadig gjenganger her på forumet når en supportergruppe viser litt glede for en seier. Jeg kjenner ikke én Liverpool-supporter (og det er en god del), og har heller ikke greid å lese noe her inne, som skulle tilsi noe som engang er i nærheten av å tro vi er tittelkandidater, for det er vi ikke - og hvert fall ikke slik City kjører på om dagen. Vi har ikke sjanse totalt sett mot lag som City og United, men vi har en god sjanse til å ta topp 4 og slik jeg opplever det er det eneste Liverpool-supportere tenker på om dagen. Vi må få topp 4 og CL, og deretter starte på å bygge videre på det laget vi har begynt på nå. Det er eneste mål for Liverpool for øyeblikket. Men det må da faen være en liten mulighet for å vise litt glede over seire likevel. 8 Lenke til kommentar
staf Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Nå skal jeg lage litt ekstra "kvalme" med dette innlegget link. Utenom når han scorer mål så er det skjeldent jeg ser Torres så glad ut som når han gratulerer Liverpool spillerne med seieren. Gøy liten sak det der:) Endret 21. november 2011 av staf Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Tror Liverpool har god sjangse på 4 plassen jeg. Tipper det blir dem eller Arsenal. Kanksje Tottenham kan blande seg inn. Lenke til kommentar
staf Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Liverpool har nok god sjangse for 4.plassen men kampen blir nok hardere enn EVER og det er 6.lag som i realiteten alle er gode nok til å ta de fire øverste plassene og man må nok spille godt for å klare det iår. Hele sesongstarten tatt i betraktning så synes jeg Tottenham kanskje har imponert mest i forhold til forventningene og vært bedre enn både Liverpool og Arsenal, kanskje tilogmed Chelsea. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Uenig. 1., 2. og 3. blir hhv City, United og Chelsea. Tottenham, Arsenal og Liverpool konkurrerer om 4., men et lite stykke bak de tre beste. Tipper Arsenal tar fjerde, særlig hvis RVP holder seg frisk. Lenke til kommentar
staf Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Er enig ang City og United de blir nok et hakk for sterke iår, men Chelsea har mye å bevise før jeg dytter de inn i den kategorien. Poenget er uansett, kampen om å få CL er hard og man må spille godt samt ha flaksen på sin side for å klare det, og kampen er veldig åpen til nå. Synes ikke det er så enkelt heller å bare si at Liverpool, Arsenal og Tottenham konkurrerer om 4.plassen da alle tre lagene med skikkelig medgang er gode nok til å havne høyere enn 4.plass. Alt kan skje i fotball og det kan fort også skje at et av lagene havner utenfor top6 dersom det rakner. Endret 21. november 2011 av staf Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det er et stort spørsmålstegn med Arsenal da. Hva skal de gjøre når Persie slutter og scåre? Tror de vil falle og at Chelsea vil få en grei kamp om tredjeplassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå