Gå til innhold

Test av lydkort i toppklassen?

Anbefalte innlegg

Nå har vi tester av lydkort i busjett og i mellomklassen.

Jeg synes det hadde vært meget interessant med en test av lydkort i toppklassen.

Hvis noen har gode erfaringer med lydkort for oss litt mer lydinteresserte så del de gjerne med oss andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er lite vits for hardware.no og teste High end lydkort siden det ikke er noe særlig marked for det, De fleste nøyer seg, og har GOD grunn til og nøye seg med, Kort som audigy2 eller intigrerte som Soundstorm(som i mine ører høres helt "perfekt").

Synes heller de burde legge ut Minne testen til Snekker`n jeg.

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg ville kastet meg sultent over en slik artikkel, men om dette er riktig forum er jo en annen sak... :-?

det er lite vits for hardware.no og teste High end lydkort siden det ikke er noe særlig marked for det,...

Det kan jo være at en slik test ville skape et marked...kanskje fått litt andre folk til å komme innom hw.no?

Aller best hadde det nok vært med en ny "søsterside" til hw.no som tok for seg sånne ting og hadde et eget forum her inne på forumet. Det hadde vært rått.. :D 8)

Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha sett en test av lydkort i en litt hoeyere prisklasse enn 450-900kroner(mellomklassen). Finnes jo mange lydkort til rundt 1500,-, som etter min mening kan vaere ganske aktuelle for de som vil ha litt ekstra lydkvalitet.. Spesielt paa analog utgangene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...