oldgiffer Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har fullført questlinen til The Thieves Guild og jobber med gjenoppbygningen av Guildet. Slik jeg har forstått det må jeg fullføre X antall av questene til Vex og Delvin. Jeg har nå fullført disse oppgavene 20 ganger, men aner ikke hvor mye mer jeg må gjøre? Er det noen som har blitt ferdig med dette? Hvor mange ganger måtte disse oppgavne gjøres? Begynner å bli litt lei for å si det pent Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Thieves_Guild_%28Skyrim%29 Special Jobs (restore the thieves guild)Edit Performing Delvin and Vex's extra jobs lead to Special Jobs. There are five Special Jobs, one for each major city. The Special Job for a city becomes available after you have completed five of the extra jobs for that given city. After completing the Special Job for each city, you are given the quest Under New Management. Imitation Amnesty – Whiterun. Silver Lining - Markarth. Summerset Shadows - Windhelm The Dainty Sload – Solitude Under New Management – Final quest Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har fullført questlinen til The Thieves Guild og jobber med gjenoppbygningen av Guildet. Slik jeg har forstått det må jeg fullføre X antall av questene til Vex og Delvin. Jeg har nå fullført disse oppgavene 20 ganger, men aner ikke hvor mye mer jeg må gjøre? Er det noen som har blitt ferdig med dette? Hvor mange ganger måtte disse oppgavne gjøres? Begynner å bli litt lei for å si det pent du må gjøre 5 forksjellige quests i samme by ifølge wiki Lenke til kommentar
oldgiffer Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Hmm, siden byen de forskjellige questen er i virker random, så kan jeg fort ende opp med å holde på med disse questene i en god del timer til De vanlige Thieves Guild questen var ganske artige, dette her er derimot bare teit. Edit: Takk for info forresten Endret 16. november 2011 av oldgiffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå