Gå til innhold

[Spoiler] Thieves Guild

Anbefalte innlegg

Jeg har fullført questlinen til The Thieves Guild og jobber med gjenoppbygningen av Guildet.

Slik jeg har forstått det må jeg fullføre X antall av questene til Vex og Delvin.

Jeg har nå fullført disse oppgavene 20 ganger, men aner ikke hvor mye mer jeg må gjøre?

Er det noen som har blitt ferdig med dette? Hvor mange ganger måtte disse oppgavne gjøres?

Begynner å bli litt lei for å si det pent :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Thieves_Guild_%28Skyrim%29

Special Jobs (restore the thieves guild)Edit

Performing Delvin and Vex's extra jobs lead to Special Jobs. There are five Special Jobs, one for each major city. The Special Job for a city becomes available after you have completed five of the extra jobs for that given city.

After completing the Special Job for each city, you are given the quest Under New Management.

Imitation Amnesty – Whiterun.

Silver Lining - Markarth.

Summerset Shadows - Windhelm

The Dainty Sload – Solitude

Under New Management – Final quest

Lenke til kommentar

Jeg har fullført questlinen til The Thieves Guild og jobber med gjenoppbygningen av Guildet.

Slik jeg har forstått det må jeg fullføre X antall av questene til Vex og Delvin.

Jeg har nå fullført disse oppgavene 20 ganger, men aner ikke hvor mye mer jeg må gjøre?

Er det noen som har blitt ferdig med dette? Hvor mange ganger måtte disse oppgavne gjøres?

Begynner å bli litt lei for å si det pent :(

du må gjøre 5 forksjellige quests i samme by ifølge wiki

Lenke til kommentar

Hmm, siden byen de forskjellige questen er i virker random, så kan jeg fort ende opp med å holde på med disse questene i en god del timer til :(

De vanlige Thieves Guild questen var ganske artige, dette her er derimot bare teit.

Edit: Takk for info forresten :)

Endret av oldgiffer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...